در فاصله ۲ روز پس از افتتاح ورزشگاه بوشهر؛

ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بجنورد چهارشنبه افتتاح می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۰:۴۴
کد خبر: ۵۵۹۴۷۹
ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بجنورد چهارشنبه افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از افتتاح ورزشگاه 15 هزارنفری در خراسان شمالی با حضور وزیر ورزش و جوانان در این استان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مدبر با اعلام این خبر گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری "نوزدهم مهر" بجنورد در سفر دکتر سلطانی فر به این منطقه افتتاح می‌شود. این مجموعه ورزشی در فضایی به مساحت 75 هزار متر مربع با امکاناتی نظیر زمین فوتبال، دو زمین تمرینی، سالن بدنسازی، رختکن و پیست دوومیدانی آماده بهره برداری می باشد.

وی با اشاره به اینکه ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد از مصوبات دور نخست سفر دولت نهم به این استان است، یادآورشد: با توجه به گذشت 10 سال از کلنگ زنی این مجموعه، در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه شاهد افتتاح رسمی آن خواهیم بود.

مهندس مدبر با اعلام اینکه ورزشگاه 15 هزارنفری بجنورد از زیباترین پروژه های احداثی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می باشد افزود: از امکانات این ورزشگاه می توان به زمین چمن طبیعی استاندارد، اسکوربرد با مساحت 63 مترمربع، دکل های روشنایی با 1200 لوکس، سونای خشک، اتاق بدنسازی و همچنین پارکینگ و اتاق داوران اشاره کرد.

روز گذشته نیز ورزشگاه 15 هزارنفری سردار شهید مهدوی بوشهر افتتاح و مورد بهره برداری ورزشکاران و مردم این استان قرار گرفت.

نظر شما