دکتر سلطانی فر:

برای بهره برداری و افتتاح ۳۹۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام در کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۵۹۵۳۸
برای بهره برداری و افتتاح ۳۹۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام در کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم
وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح خانه جوانان استان زنجان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح خانه جوانان استان زنجان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص افتتاح طرح های مختلف ورزشی در دولت یازدهم گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقط دو استادیوم بزرگ آزادی و تختی در تهران وجود داشت اما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بویژه در دولت یازدهم و با توجه به رویکرد عدالت محورانه که نظام و دولت داشت ما امروز در اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد و اهواز نیز از وجود استادیوم بهره مند هستیم. در دولت یازدهم، 1210 طرح ورزشی به بهره برداری رسید و20 استادیوم 15 هزار نفری هم از جمله این پروژه ها بود که به لحاظ سخت افزاری وزارت ورزش و جوانان را در وضعیت بسیار مناسبی قرار داده است.

سلطانی فر اهمیت این استادیوم ها را در توانایی ایران برای اخذ میزبانی های مختلف رویدادهای ورزشی دانست و افزود: وجود این استادیوم ها در ایران این امکان را به ما می دهد که رقابت های بین المللی فوتبال و ورزش های میدانی در سطح آسیا را میزبانی کنیم و تقاضای میزبانی مسابقات 2023 جام ملت های آسیا را داشته باشیم. فوتبال ایران یکی از رشته های پرطرفدار در آسیا است و پر طرفدارترین و پرتماشاترین دربی آسیا را داریم و باشگاه های بزرگ ما بیشترین هوادار را دارند و وجود تماشاگر نیز برای AFC و فیفا خیلی مهم است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد: باید به سراغ همگرایی و هم افزایی بین وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت کار، وزارت علوم، شهرداری ها و نیروهای مسلح برویم تا همه سالن ها طبق یک هماهنگی صورت گرفته و بطور منسجم در اختیار مردم قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز