پنج استادیوم پانزده هزار نفری دیگر هم افتتاح می‌شود

سلطانی‌فر: ایران آمادگی میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ را دارد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۸:۴۴
کد خبر: ۵۵۹۷۳۵
سلطانی‌فر: ایران آمادگی میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ را دارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران آمادگی میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال 2023 را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح استادیوم 15 هزار نفری بجنورد در جمع خبرنگاران گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد بیستمین استادیوم پانزده هزار نفری فوتبال در کشور است که به افتتاح می رسد و پنج استادیوم پانزده هزار نفری دیگر در کشور در آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استادیوم های 75 هزار نفری نقش جهان، استادیوم 50 هزار نفری یادگار شیراز و استادیوم 50 هزار نفری تبریز در کشور اظهار کرد: این ظرفیت در کشور وجود دارد که مسابقات ورزشی بین‌المللی نیز برگزار شود.

او به استادیوم 15 هزار نفری بجنورد اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون این ظرفیت در خراسان شمالی به وجود آمده تا استعدادهای ورزشی با وجود این زیرساخت به ظهور برسد. همچنین  ایران آمادگی میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال 2023 را دارد.

وزیر ورزش و جوانان درباره پیست تارتان این استادیوم توضیح داد: تجهیزات به صورت کامل خریداری شده و فقط باید با گرم شدن هوا این تجهیزات نصب شوند. آنچه برای ما اهمیت داشت، نصب خوب و با استحکام پیست تارتان بود، بنابراین عجله نکردیم تا با افزایش دمای هوا شرایط استحکام این پیست فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز