رقابت های قهرمانی جهان دوومیدانی افراد با هوش میانه-تایلند ۲۰۱۷؛

دهقانی سومین نشان کاروان ایران را بدست آورد/ تقدیر کاروان ایران از ریاست INASFID

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۵:۰۳
کد خبر: ۵۵۹۷۴۰
دهقانی سومین نشان کاروان ایران را بدست آورد/ تقدیر کاروان ایران از ریاست INASFID
در سومین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی افراد با هوش میانه، حسن دهقانی به نشان برنز در ماده پرتاب وزنه دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در سومین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی افراد با هوش میانه، حسن دهقانی به نشان برنز در ماده پرتاب وزنه دست یافت.وی با ثبت رکورد 12 متر و 18 سانتی متر موفق شد در جایگاه سوم ایستاده و نشان برنز را که سومین نشان کاروان ایران نیز بود، بر گردن آویزد.

نمایندگان روسیه و اوکراین نیز به ترتیب اول و  دوم شدند.در دیگر رقابت های امروز، کامبیز طارمی در رقابت های دور مقدماتی ماده دو 200 متر حضور یافت و با ثبت رکورد 23 ثانیه و 85 ثانیه، از صعود به فینال بازماند.

مسابقات فینال پرش طول نیز عصر امروز برگزار می شود و کوروش فرهادی، دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور می یابد.پیش از این نمایندگان کشورمان به دو نشان نقره در مواد پرش سه گام و دو 100 متر دست یافتند.

در حاشیه برگزاری این مسابقات، مهرداد شیروانی، سرپرست کاروان اعزامی ایران، از مارک ترافت، رئیس فرانسوی تبار فدراسیون جهانی INASFID، تقدیر کرد و ترافت نیز ضمن تشکر از ایران، پیشرفت ورزشکاران ID کشورمان را ارزشمند توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود که در آینده نزدیک با مسئولین ورزش ایران دیداری داشته باشد.

رقابت های قهرمانی جهان دوومیدانی افراد با هوش میانه از 25 اردیبهشت با حضور 135 ورزشکار از 19 کشور در دو رده بانوان و آقایان و دو بخش جوانان و بزرگسالان آغاز شده و تا 29 اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود.

تیم ملی دوومیدانی ID ایران، با ترکیب کامبیز طارمی، وحید شهابی و احمد غفاری در مواد دو، حسن دهقانی در ماده پرتاب وزنه و نیزه و کوروش فرهادی در ماده پرش طول و سه گام در این مسابقات حضور یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز