چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛

پرتابگران معلول دیسک پنجم و ششم شدند

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۲:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۸۰۶
پرتابگران معلول دیسک پنجم و ششم شدند
رقابت های پرتاب دیسک کلاس F.57 معلولان چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی عناوین پنجم وششم را کسب کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،رقابت های پرتاب دیسک کلاس F.57 معلولان بازی های کشورهای اسلامی بازحضور پرتابگرانی از کشورهای ایران (دو نماینده)، سنگال، هند، فلسطین، ترکیه، افغانستان، مصر، قطر، اردن و آذربایجان امروز چهارشنبه در ورزشگاه المپیک باکو برگزار شد.

جاوید احسانی شکیب و مهدی مرادی نمایندگان ایران در این بخش از مسابقات بودند که ٦ بار اقدام به پرتاب کردند تا بهترین رکورد ثبت شده آنها برای مشخص شدن جایگاه شان، لحاظ شود.جاوید احسانی شکیب در پرتاب های اول تا سوم خود به ترتیب رکورد ٤٠.١٦ متر، ٣٣.٢٠ متر و ٣٩.٢١ متر را ثبت کرد اما در پرتاب چهارم دچار خطا شد. وی برای پرتاب چهارم و پنجم خود نیز رکورد ٤٠.٧٠ متر و ٤٠.٧٤ متر را ثبت کرد.

مهدی مرادی دیگر پرتاب گر کشورمان بعد از ثبت رکورد ٣٨.٦٧ متر و ٣٨.٣٣ متر در پرتاب های اول و دوم، موفق شد در پرتاب های سوم و چهارم خود هم به ترتیب رکوردهای ٣٨.٨٣ متر و ٣٦.٧٢ متر را به ثبت برساند اما پرتاب های پنجم و ششم وی خطا شد.

بدین ترتیب پرتاب ششم جاوید با رکورد ٤٠.٧٤ متر و رکورد سوم مرادی با رکورد ٣٨.٨٣ متر به عنوان ملاک عمل قرار گرفت.بر این اساس و با توجه به ابن رکوردها، جاوید احسانی شکیب و مهدی مرادی در رده های پنجم و ششم قرار گرفته و از کسب مدال بازماندند.در این بخش از رقابت ها نمایندگان آذربایجان، اردن و مصر اول تا سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز