در تلاشیم بازیکنان را به بالاترین شرایط آمادگی برسانیم

برمک: همه نقاط قوت و ضعف حریفان را در نظر گرفته اند

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۶:۵۷
کد خبر: ۵۶۰۰۲۴
برمک: همه نقاط قوت و ضعف حریفان را در نظر گرفته اند
مربی تیم جوانان ایران گفت: بازیکنان به بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کوروش برمک درباره وضعیت تیم جوانان ایران در آستانه شروع جام جهانی اظهار داشت: باگذشت یک ماه از جهانی شدن بچه های ما در بحرین، اردویمان را شروع کردیم و در کره جنوبی اردو زدیم.دستاورد خوبی در این اردو که با حضور انگلیس، نیجریه و کره جنوبی برگزار می شد داشتیم.این در حالی است که بچه ها خسته بودند و تازه از بازی های آسیایی بازگشته بودیم.با این وجود در آن مقطع ما توانستیم با شرایط آب و هوایی کره، ورزشگاهها و وضعیت تیم های اروپایی و آفریقایی به خوبی آشنا شویم.

وی ادامه داد: عیاری که برای تیم جهت تقویتش در نظر گرفتیم از همان زمان شکل اجرایی به خود گرفت.لازم می دانم از زحمات کادر فنی و در راس آن آقای پیروانی، مسوولان و به ویژه آقای آزاد؛ مدیر تیم که با هیات های فوتبال استان ها ارتباط برقرار کرد تا بازیکنان را زیر نظر بگیریم تقدیر و تشکر کنم.این موضوع در روند مثبت و صعودی تیم کمک زیادی به ما کرد.

مربی تیم فوتبال جوانان افزود: کار اصلی ما از اردوی آلمان آغاز شد.در این اردو توانستیم دو،سه بازی خوب را انجام بدهیم تا به سیستم مدنظرمان برسیم.اکثر بازیکنان مان در اختیار باشگاههایشان بودند و باید برای حضور این بازیکنان هماهنگی می شد. نیاز داشتیم برای رسیدن به آمادگی ایده آل یک برنامه ریزی خوب انجام بدهیم.از اول اردیبهشت شرایط خوبی داشتیم و به درجه ای از آمادگی تاکتیکی و بدنی رسیدیم.

وی ادامه داد: در تمریناتی که در کره جنوبی انجام می دهیم،مرور تاکتیک و رسیدن به سیستم را مدنظر داریم.تیم جوانان قسمت پرفشار تمرین را پشت سرگذاشته و در حال مرور سیستم بازی کاستاریکا هستیم.

برمک خاطرنشان کرد: قصد داریم در روزهای باقیمانده بازیکنان را به بالاترین شرایط آمادگی برسانیم.خدا را شکر آنها به بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده اند.این موضوع ما را خیلی امیدوار کرده است.این را به خوبی می دانیم که همه مردم هم چشم شان به شیرمردان جوان کشور است.امیدوارم نتایج خوبی را در کره جنوبی رقم بزنیم تا پرچم پرافتخار کشورمان به اهتزاز دربیاید.از گروه آنالیزی تیم جوانان آقایان شیخ الاسلامی و مقدم هم تشکر ویژه ای داریم که همه نقاط قوت و ضعف حریفان را در نظر گرفته اند.ما در واقع بر حسب اطلاعات این عزیزان تمرینات را طراحی کرده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز