نیازی به امتیاز گیری برابر ژاپن نداشتیم

صدیقی: چین تایپه از ویتنام سرعتی تر است

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۴:۴۴
کد خبر: ۵۶۰۲۹۶
صدیقی: چین تایپه از ویتنام سرعتی تر است
سرمربی تیم والیبال بانوان زیر 23 سال کشورمان گفت: فردا (جمعه) برابر چین تایپه بازی می کنیم.

بهگزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیما صدیقی درباره بازی تیم ایران برابر چین تایپه گفت: بازی سختی در پیش داریم. همه انرژی خود را برای این بازی گذاشتیم. حتی در بازی با ژاپن نیز از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم تا بازیکنان اصلی تیم کمی استراحت کنند.

وی افزود: از قبل می دانستیم برابر تیم ژاپن پیروز نخواهیم شد و این تیم اجازه پیروزی را به ما نمی دهند. اگر چه بازیکنان تیم ما پس از بازی خوبی که برابر ویتنام ارائه کردند هیجان زیادی برای بازی شکست تیم ژاپن داشتند. به همین دلیل هیجان بازیکنان تیم ایران در بازی با ژاپن اشتباهات فردی زیادی داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال آسیا ادامه داد: البته ما نیازی به امتیاز گیری از تیم ژاپن نداشتیم به همین دلیل دراین بازی از بازیکنان ذخیره خود استفاده کردیم تا ذخیره ها تجربه پیدا کنند و بازیکنان اصلی نیز برای بازی با چین تایپه استراحت کنند.

صدیقی یادآور شد: بازی با چین تایپه برای ما بسیار مهم است. در صورت پیروزی برابر این تیم به جمع 4 تیم برتر می رویم. البته بازی بسیار سختی پیش رو داریم. چین تایپه به مانند تیم ویتنام است و حتی به لحاظ سرعتی نیز از ویتنام سرعتی تر است. با این وجود ما با همه انرژی به مصاف این تیم می رویم.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه ای که شاگردانم برابر ویتنام و ژاپن به دست آوردند امیدوارم در بازی با چین تایپه کم نیاورند و با پیروزی در این بازی در جمع 4 تیم برتر این رقابت ها قرار بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز