حمید درخشان در گفتگو با برنا:

پرسپولیس می‌تواند مقابل لخویا پیروز شود/ عده‌ای تماشاگرنما به تیم لطمه می‌زنند

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۰۷۳۶
پرسپولیس می‌تواند مقابل لخویا پیروز شود/ عده‌ای تماشاگرنما به تیم لطمه می‌زنند
حمید درخشان گفت: پرسپولیس می تواند صعود خود به مرحله بعد را در تهران قطعی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان درباره دیدار تیم های پرسپولیس و لخویا به خبرنگار برنا گفت: ما بارها گفته بودیم که بازی های لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی از جهات گوناگون با رقابت های داخلی دارد. متاسفانه پیش از این و حتی در بازی های تیم ملی ناظران کنفدراسیون آسیا تذکرات زیادی به برخی رفتار تعداد معدودی تماشاگرنما داشتند و حالا تاوان کار چنین افرادی را پرسپولیس باید پرداخت کند.

او در ادامه اظهار داشت: البته تماشاگران یکی از چند امتیاز میزبانی است و سرخپوشان می توانند با اتکا به بازی در ورزشگاه آزادی و زمینی که به حضور در آن عادت دارند لخویا را از پیش رو بردارند، من اطمینان دارم بچه ها فعل خواستن را صرف کنند و در همین بازی رفت می توانند صعود خود به مرحله بعد را قطعی کنند. فراموش نکنیم ما پیش از این لخویا را در تهران 3برصفر برده ایم وحالا هم که تیم نسبت به گذشته از شرایط بسیار بهتری برخوردار است، پرسپولیس می تواند با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده این بازی را ببرند.

سرمربی سابق سرخپوشان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی میان هواداران عنوان کرد: دیگر نباید چنین تصمیمی برای کشورمان دوباره تکرار شود، البته برخی معتقدند در همین رای هم امکان نفوذ تیم رقیب وجود دارد. بنده باید از اینجا اعلام کنم اگر کار به قطر بکشد، شک نکنید آنها با توجه به امتیاز میزبانی به هر ترتیبی که شده به نوعی اعمال نفوذ می کنند.

درخشان خاطرنشان کرد: کادر فنی با آنالیز بازی های حریف روی نقاط ضعف و قدرت لخویا کار کرده اند و در تمرینات برای باز کردن دروازه حریف راهکارهای مختلفی را در دستور کار قرار می دهند و امیدواریم پرسپولیس نتیجه لازمه را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز