والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا؛

ملی‌پوشان ایران مغلوب هنگ کنگ شدند

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۸:۰۴
کد خبر: ۵۶۱۱۴۳
تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا مغلوب هنگ کنگ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال زنان آسیا امروز (شنبه) با چهار دیدار در تایلند پیگیری می شود. تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران در نخستین مسابقه این مرحله به مصاف هنگ کنگ رفت و در سه ست متوالی مغلوب این تیم شد.

شاگردان سیما صدیقی در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 22 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا فردا در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها برای کسب رتبه هفتم به میدان بروند. قضاوت مسابقه تیم های ایران و هنگ کنگ را داورانی از ویتنام و سریلانکا بر عهده داشتند. در دیگر دیدارهای مرحله نیمه نهایی و در گروهی که برای کسب رتبه های پنجم تا هشتم مبارزه می کنند، دو تیم قزاقستان و مالزی به مصاف یکدیگر می روند که بازنده این مسابقه حریف ایران برای کسب رتبه هفتمی خواهد شد.

در گروه چهار تیم برتر نیز عصر امروز دو مسابقه برگزار می شود که تیم های تایلند و ژاپن به مصاف ویتنام و چین تایپه می روند که برنده های این دو دیدار فینالیست خواهند شد و تیم های بازنده در آخرین روز برای کسب رتبه سوم به مصاف هم می روند. قبل از مسابقه ایران و هنگ کنگ، تیم والیبال زنان زیر 23 سال ازبکستان نیز سه بر یک استرالیا را شکست داد و جایگاه نهم این مسابقات را به دست آورد و استرالیا نیز دهم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز