نظری‌افشار: نمایش خوبی در لیگ جهانی والیبال خواهیم داشت

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۸:۴۴
کد خبر: ۵۶۱۶۴۹
نظری‌افشار: نمایش خوبی در لیگ جهانی والیبال خواهیم داشت
دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال روند رو به رشدی دارد و فکر می‌کنم ملی‌پوشان در لیگ جهانی نمایش خوبی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد نظری افشار درباره دیدار تدارکاتی و دوستانه ایران و لهستان گفت: لهستانی‌ها خیلی خوب کار کردند. بازیکنان لهستان در سرویس و دریافت خیلی بهتر از ایران کار کردند و در نهایت در حملات روی تور هم موفق بودند.

وی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در ست سوم بازی را برگرداندیم، گفت: ولی متاسفانه یکی دو بد شانسی و اشتباه باعث شد که تیم ایران ست سوم را هم واگذار کند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال در مجموع اردوی برون مرزی تیم ایران خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم لهستان هم جزو تیم‌های خیلی خوب دنیاست. من فکر می‌کنم که بتوانیم یک بازی خوب را انشالله در بازی‌های رسمی (لیک جهانی) مقابل لهستان انجام دهیم. با انگیزه‌تر مقابل آن‌ها ظاهر می‌شویم و امیدوارم که انشالله در آنجا شرایطی پیش بیاید که بتوانیم این تیم را با نتیحه خوبی ببریم.

نظری افشار درباره شرایط خودش گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. انگیزه دارم برای اینکه به تیم ملی ایران کمک کنم و هر امتیازی که لازم باشد در خدمت تیم ملی هستم. امیدوارم که راهی که می‌رویم توام با موفقیت باشد که هم دل مردم عزیزمان شاد شود و هم ایگور کولاکوویج با ایران نتیجه خوبی بگیرد و در نهایت با زحماتی که بازیکنان می‌کشند، به هدفی که داریم، برسیم.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته (شنبه شب) در دیدار دوستانه به مصاف لهستان رفت و سه بر صفر مغلوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز