لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس بدون کامیابی‌نیا و هواداران در بازی سرنوشت‌ساز

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۳:۲۲
کد خبر: ۵۶۱۸۷۸
پرسپولیس بدون کامیابی‌نیا و هواداران در بازی سرنوشت‌ساز
تیم فوتبال پرسپولیس که در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان سال گذشته لیگ قطر را از دور رقابت‌ها کنار گذاشته بود، در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف قهرمان جدید لیگ قطر می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان روز سه‌شنبه از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم لخویا می‌روند.این دیدار در چارچوب مرحله یک هشتم این رقابت‌ها و به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود. این بازی در حالی بین دو تیم رقم می‌خورد که پرسپولیس در مرحله گروهی رقابت‌ها، قهرمان فصل گذشته لیگ قطر یعنی الریان را از دور رقابت‌ها حذب کرد. الریان البته در فصل اخیر لیگ قطر با 51 امتیاز و 12 امتیاز کمتر از لخویا به مقام سوم رضایت داده بود.

پرسپولیس حالا برابر نماینده‌ای از قطر قرار می‌گیرد که در فصل تازه به اتمام رسیده، با 19 پیروزی و تنها یک شکست در 26 بازی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.لخویا در مرحله گروهی بازی‌ها نیز با چهار پیروزی، دو تساوی و بدون شکست صعودی قاطع به این مرحله داشت.لخویا چهار پیروزی خود را به صورت رفت و برگشت برابر الجزیره و در دو بازی خانگی برابر استقلال خوزستان و الفاتح عربستان کسب کرد.

این شرایط لزوم پیروزی سرخپوشان در تهران را دو چندان می‌کند. در حالی که برگزاری بازی برگشت در خانه حریف خود امتیاز بزرگی برای لخویا خواهد بود. در این شرایط تماشاگران می‌توانستند نقش تعیین کننده‌ای ایفا کنند ولی پرسپولیس از حضور هواداران خود نیز محروم شده است.پرسپولیس برای این دو بازی، کمال کامیابی‌نیا را با توجه به جراحی که روی شانه خود داشت، در اختیار ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز