دکتر سلطانی فر:

کارگروهی برای توسعه ورزش در استان سیستان و بلوچستان تشکیل می شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۶۳۵۹۰
کارگروهی برای توسعه ورزش در استان سیستان و بلوچستان تشکیل می شود
وزیر ورزش و جوانان به بهانه حضور استاندار سیستان و بلوچستان درنشست روسای فدراسیون های ورزشی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران گفت: کارگروهی در دولت تدبیر و امید فعالیتش را در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و اهتمام دولت یازدهم فعالیتش را آغاز کرده است.کارگروهی هم در وزارت ورزش و جوانان تشکیل می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی گفت: استان سیستان وبلوچستان به لحاظ برخورداری از پانصد کیلومتر نوار ساحلی استان خاصی است و اقتصاد آن هم متاثر از سواحلشان است. استان بسیار پهناوری هستند که از شمال تا جنوب آن یک هزارو ١٥٠ کیلومتر است و در آن اقوام اصیل ایرانی حضور دارند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: باید به گونه ای تلاش کنیم تا با توجه به شرایط استان در زیر ساخت ها دستش در زمینه تولید و اشتغال بیشتر کار شود چراکه ریشه بسیاری از معضلات آن استان به دلیل عدم اشتغال افراد است.

دکتر سلطانی فر تلاش وزارت ورزش و جوانان را حمایت از ورزش و امور جوانان این استان دانست و تصریح کرد: کارگروهی در وزارت ورزش و جوانان با حضور معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای همچنین استاندار مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و برخی از روسای فدراسیون ها تشکیل خواهد شد تا بر اساس پیشنهاد های کلی برنامه های عملیاتی و اجرایی برای توسعه ورزش و جوانان تدوین شود.

وزیر ورزش و جوانان تعامل بین مسولین استانی و مسولین ورزشی هر منطقه را برای حل مشکلات ورزشی بسیار مثمرثمر دانست. به استمرار در تعامل و همکاری فدراسیون های ورزشی با مسولین استانی و مدیران کل ورزش و جوانان آستان ها تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز