مراسم قرعه‌کشی جودوی قهرمانی آسیا برگزار شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۸:۲۷
کد خبر: ۵۶۳۸۵۱
مراسم قرعه‌کشی جودوی قهرمانی آسیا برگزار شد
مراسم قرعه‌کشی پیکارهای جودوی قهرمانی قاره کهن انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جوجیتسو و کوراش، با انجام قرعه کشی پیکارهای جودو قهرمانی آسیا، این رقابت‌ها از صبح فردا (جمعه) پنجم خرداد ماه به مدت سه روز به میزبانی کشور هنگ کنگ آغاز می‌شود. در بخش مردان و در جدول 22 نفره وزن منهای 60 کیلوگرم محمد روشن نژاد در مبارزه نخست برابر نماینده کشور میزبان به میدان می‌رود و در صورت پیروزی با جودوکار کره‌ای مصاف خواهد کرد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم، در شرایطی 27 جودوکار با هم رقابت می‌کنند که سعید خجسته در دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار عربستان و تایلند پیکار می‌کند. قاسم نوری زاده دیر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا مقابل جودوکار افغان به میدان می‌رود و در صورت پیروزی حریفی از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد بریمانلو در حضور 25 جودوکار در صورت شکست نماینده سریلانکا، در مبارزه دوم به مصاف برنده قطر و نپال می‌رود. سعید ملایی در جدول 25نفره وزن منهای 81 کیلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپس برابر برنده هنگ کنگ و قطر روی تاتامی می‌رود. وحید نوری در جدول 17 نفری وزن منهای 90 کیلوگرم با جودوکار عربستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن به ‌اضافه 100 کیلوگرم در شرایطی 12 جودوکار حضور دارند که حمیدرضا ملک‌زاده ابتدا به مصاف نماینده چین تایپه می‌رود و در صورت پیروزی جودوکار ژاپن را در پیش‌رو خواهد داشت. در بخش بانوان و در جدول 15نفری وزن منهای 52 کیلوگرم طاهره آذرپیوند در صورت پیروزی در مبارزه نخست برابر جودوکار کره شمالی با برنده کشور میزبان و مغولستان مبارزه می‌کند. در وزن منهای 70 کیلوگرم دنیا آقایی در جدول 18نفره این وزن ابتدا برابر ویتنام روی تاتامی می‌رود و در صورت شکست این جودوکار با برنده هند و کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

نظر شما