مرتضی محصص در گفتگو با برنا:

در جام جهانی شروع بسیار خوبی داشتیم/ به صعود جوانان ایران به دور بعد بسیار امیدوارم

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۸:۴۹:۵۴
کد خبر: ۵۶۴۱۸۱
در جام جهانی شروع بسیار خوبی داشتیم/ به صعود جوانان ایران به دور بعد بسیار امیدوارم
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم های اروپایی در فوتبال جوانان همواره جزو قدرت های جهان بوده اند و پرتغال هم جزو همین تیم ها است ولی من به صعود جوانان ایران به دور بعد بسیار امیدوارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی محصص کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار برنا درباره جام جهانی جوانان گفت: ابتدا باید این نکته را اشاره کنم که بعد از مسابقات جام جهانی که هر 4 سال برگزار می شود رقابت های جام جهانی جوانان زیر 20 سال که هم اکنون در کره جنوبی برگزار می شود مهمترین رویداد فیفا است حتی بالاتر از رقابت های المپیک، دلیل آن هم حضور و ظهور استعدادهای جدید در دنیای فوتبال برای سال های آینده است و بزرگانی مانند رونالدو، مسی و فابرگاس در همین رقابت ها حضور داشته  اند و به همین دلیل باشگاه های بزرگ فوتبال در دنیا این رقابت ها را از نزدیک دنبال می کنند.

مدرس فدراسیون جهانی فوتبال درباره وضعیت تیم ملی کشورمان  بازی حساس امروز این تیم اظهار داشت: کاستاریکا یکی از تیم های خوب در رده بزرگسالان و جوانان به شمار می رود و ما با شکست این تیم شروع بسیار خوبی در این رقابت ها داشتیم چرا که در تورنمنت های اینگونه بازی نخست از اهمیت فراوانی برخوردار است در بازی مقابل زامبیا نیز بچه ها توانستند با دو گل از این تیم پیش بیفتند اما بر اثر یک غافلگیری این بازی را واگذار کردیم.

وی در ادامه افزود: من با توجه به توانمندی که در کادر فنی وجود دارد مطمئن هستم تا به حال به روی نقاط ضعف در دیدار قبلی کار شده است و بازیکنان کاملا توجیه هستند البته در رقابت های جوانان همواره تیم های اروپای لاتین مانند اسپانیا، فرانسه، پرتغال و... بازیکنان به دلیل حضور در مدارس حرفه ای به لحاظ سرعتف توانمندی فردی و هوش فوتبالی در سطح بالایی قرار دارند و نباید فکر کنیم بازی پرتغال دیدار ساده ای خواهد بود آنها به صعود امیدوارند و ما هم بیشتر از آنها امیدواریم. به طور کلی هیچ تیمی برای نتیجه مساوی وارد زمین نمی شود.

کارشناس برجسته فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: من بسیار امیدوارم جوانان ایران با ارایه یک بازی خوب بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند در حالی که اگر اینگونه هم نشد ما باید به فکر آینده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز