فرزین اسدی:

امیدوارم در صربستان عولکرد بهتری داشته باشم

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۶۶۴۳۳
امیدوارم در صربستان عولکرد بهتری داشته باشم
ملی پوش تیم ملی کایاک مردان پس از پایان کاپ 2 جهانی و پیش از رقابت های کاپ 3 در صربستان گفت: مسابقات سختی را در مجارستان پشت سر گذاشتیم. البته نتایج امیدوار کننده بود و با اینکه در گروه سختی رقابت کردم نتیجه نسبتا خوب بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزین اسدی با اشاره به رقابت خود در کایاک یکنفره 1000 متر بیان کرد: در دور مقدماتی فقط هدف ارزیابی رقبا و حضور در نیمه نهایی بود و توانستم به نیمه نهایی راه پیدا کنم. اما در نیمه نهایی واقعا قرعه سختی داشتم. 3 نفر از رقبایم قهرمان المپیک و نفرات حاضر در فینال المپیک ریو بودند و 2 نفر هم قهرمان جهان. اما با این حال تلاش خودم را کردم و تایم خوبی هم ثبت شد اما نتوانستم به فینال A و B راه پیدا کنم.

وی ادامه داد: در فینال C هم رقابت خوبی بود و زمان خوبی ثبت کردم. اختلافم با تنها آسیایی که بهتر از من عمل کرد به تنها یک ثانیه کاهش یافت. به هر حال هدف اصلی ما فعلا رقابت در آسیا و بازیهای آسیایی است.

اسدی درخصوص سطح رقابت ها اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود همه تیم ها با تمام توان شرکت کرده بودند. معمولا سال بعد از المپیک تیم ها برای قدرت نمایی در کاپ ها با قوای بیشتری شرکت می کنند و امسال هم واقعا همه مخصوصا اروپایی ها با قدرت حاضر شده بودند و اگر به تایم ها نگاه کنیم می بینیم که رقابت ها بسیار نزدیک و سخت بود.

وی درخصوص رقابت در کایاک چهارنفره تصریح کرد: برای اولین بار فدراسیون جهانی تصمیم گرفت رقابت چهارنفره را در مسافت سرعتی 500 متر برگزار کند. اکثر تیم ها هم نفرات سرعتی 200 و 500 متر خود را در کایاک چهارنفره ارنج کرده بودند. اما ما با همان ارنج 1000 متر و نفرات تقریبا استقامتی شرکت کردیم. به هر حال تجربه اول بود و رقابت سختی داشتیم. در بین آسیایی ها هم فقط ازبکستان بالاتر از ما بود و البته چین هم شرکت نکرده بود.

ملی پوش تیم ملی کایاک درباره حضور در کاپ 3 صربستان عنوان کرد: خوب بلافاصله پس از کاپ 2 ما به صربستان آمدیم. اینجا هوا مناسب است و پیست بسیار خوبی هم دارد. امیدوارم بتوانم بهتر از مجارستان باشم و نتایج خوبی کسب کنم.

اسدی در پایان تشریح کرد: هدف اصلی و مهم ما بازیهای آسیایی است. امیدوارم روند تمرینات و حضور در مسابقات به نحوی پیش رود که با بهترین آمادگی در جاکارتا شرکت کنیم. من در آسیا یک رقیب دارم که در بالاترین سطح تمریناتش را انجام می دهد. خوب همه تیم ها اینچنین تمرین می کنند و ما هم برای کسب نتایج خوب و رقابت با آن ها باید تمرینات خوبی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز