آغاز ثبت نام لیگ‌های تکواندو

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۶۶۵۳۴
آغاز ثبت نام لیگ‌های تکواندو
ثبت نام تیم‌ها برای حضور در لیگ‌های تکواندو از صبح امروز در سامانه اینترنتی بانک اطلاعات آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام محمد کرمی رییس سازمان لیگ، ثبت نام تیم برای حضور در لیگ‌های تکواندو سال جاری از امروز (چهارشنبه) در سامانه اینترنتی بانک اطلاعات آغاز شده است.

تیم های متقاضی در رده‌سنی خردسالان و نونهالان تا بیستم خردادماه و در سایر رده‌های سنی تا بیستم تیرماه می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام به شرح ذیل است:

-تیم‌ها برای ثبت نام نیازی به مراجعه به بانک جهت دریافت فیش واریزی ندارند باید با کارت‌های عضو شتاب به هیات استان مراجعه نموده و مبلغ ورودیه را پرداخت نمایند.

-تیم‌های متقاضی، کد باشگاه که در سامانه بانک اطلاعات ثبت و در سال جاری تمدید شده باشد را وارد کرده و نام تیم را انتخاب می کنند و پس از کسر مبلغ، ثبت نام انجام می‌شود.

-در مرحله اول ثبت نام واریز 50 درصد از ورودیه لیگ الزامی است و باقیمانده مبلغ شامل باشگاه‌هایی است که می‌خواهند در لیگ شرکت نمایند و هیات‌های استانی معاف از پرداخت می‌باشند.

-باشگاه‌هایی که از تخفیف برخوردار هستند پس از پرداخت 50 درصد دوم، باقی مانده مبلغ به آنها برگردانده می‌شود.

-تیم‌ها می توانند پس از دریافت کد کاربری و کد رمز از سازمان لیگ نسبت به پرداخت بدهی خود جهت ورودیه اقدام نمایند و حداکثر تا پایان هفته اول لیگ فرصت دارند مبلغ باقی مانده را از طریق سامانه بانک اطلاعات واریز نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز