لیگ جهانی والیبال؛

برد مقتدرانه فرانسه مقابل بلغارستان / آغاز رقابت ها با سوت شاهمیری

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۴:۳۸
کد خبر: ۵۶۷۳۸۸
برد مقتدرانه فرانسه مقابل بلغارستان /  آغاز رقابت ها با سوت شاهمیری
تیم والیبال فرانسه در نخستین مسابقه سطح یک لیگ جهانی سال 2017 که قضاوت آن را شاهمیری داور بین المللی ایران بر عهده داشت، موفق به شکست بلغارستان شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال سال 2017 امروز آغاز شد و در نخستین دیدار دو تیم فرانسه و بلغارستان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که به میزبانی کشور روسیه و در شهر کازان برگزار شده بود، تیم ملی والیبال فرانسه سه بر صفر مقابل بلغارستان به پیروزی  رسید.

شاگردان لورن تیلی در این مسابقه در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 22 مقابل شاگردان کونستانتینف به پیروزی رسیدند تا نخستین برنده سطح اول این مسابقات لقب بگیرند.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که فرهاد شاهمیری، داور بین المللی کشورمان به عنوان داور نخست قضاوت دیدار را بر عهده داشت.

دو تیم فرانسه و بلغارستان در هفته اول با تیم‌های روسیه و آرژانتین در یک گروه حضور دارند.

لیگ جهانی سال 2017 همانند سال گذشته با حضور 36 تیم در 3 سطح یک، دو و سه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان به همراه تیم‌های  ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، کانادا، بلژیک، فرانسه، روسیه، بلغارستان و آرژانتین در سطح یک این رقابت‌ها با حریفانش دیدار می‌کند.

هفته نخست این رقابت‌ها از امروز آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این هفته سه کشور ایتالیا، روسیه و صربستان میزبان هستند.

تیم ملی والیبال کشورمان این هفته در کشور ایتالیا با تیم های لهستان، برزیل و ایتالیا هم گروه است و امشب در نخستین دیدار خود از ساعت 22 و 30 به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت.

نظر شما