بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با برنا:

بازی با ازبکستان ساده نخواهد بود/ برد مقابل مونته‌نگرو ملاک نیست/ العین قرعه مناسب‌تری برای پرسپولیس است

۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۶۸۰۴۷
بازی با ازبکستان ساده نخواهد بود/ برد مقابل مونته‌نگرو ملاک نیست/ العین قرعه مناسب‌تری برای پرسپولیس است
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: توان این را داریم که با یک برد در تهران مقابل اازبکستان برای نخستین بار در طول تاریخ 2 هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را قطعی خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی کشورمان که خود را برای دیدار حساس مقابل ازبکستان آماده می کند، شب گذشته در یک دیدار تدرکاتی مقابل تیم مونته نگرو با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. بیژن ذوالفقارنسب کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در این باره به خبرنگار برنا گفت: یک بازی تدرکاتی فقط برای آزمون و خطا بازیکنان و محک خوردن آنها توسط سر مربی تیم ملی است و به هیچ نمی توان برد مقابل یک تیم درجه سه اروپایی را ملاک دانست، این بازی برای این بود که بازیکنان یک مرور تاکتیکی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که اگر مدافعان پرسپولیس در زمین بودند شاید همین تک گل را هم دریافت نمی کردیم تصریح کرد: به لحاظ تئوری حرف شما صحیح است، اما خستگی بازیکنان شاید دلیل این تصمیم بود به هر حال بهتر است ما به مسائل فنی ورود نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی تیم ملی کشورمان با ازبکستان در تهران افزود: بازی با این تیم به هیچ ساده نخواهد بود، ما همواره در بازی با ازبکستان بازی حساس و نزدیکی داشتیم و در آخرین بار نیز 4سال پیش در آزادی مغلوب این تیم شدیم،اما من معتقدم شرایط امروز ما بسیار بهتر از آن زمان است و ما می توانیم و توان اتین را داریم که با یک برد در تهران مقابل این حریف سر سرختی برای نخستین بار در طول تاریخ 2 هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را قطعی خواهیم کرد.

مشاور وزیر ورزش درباره عملکرد سه تیم کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاههای آسیا تصریح کرد: باید به طور کلی بگویم در مجموه عملکر تیمهای کشورمان نسبت به چند سال گذشته بهتر بود و در مجموع معتقدم بین عالی، بسیار خوب، خوب، متوسط وضعیف باید نمره بسیار خوب را برای این عملکرد در نظر گرفت.

او در پایان و درباره حریف بعدی پرسپولیس خاط نشان کرد: ابتدا باید بگویم ما باید بروی موضوع مهم فرهنگسازی در ورزشگاهها بیشتر کار کنیم و قبول کنیم سالها درباره این موضوع غفلت شده، من فکر می کنم هیچ قرعه ای ساده نیست اما العین به دلیل اینکه در یک بازی می توانیم در آزادی از این تیم میزبانی کنیم قرعه مناسب تری خواهد بود.

نظر شما