تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال به کانادا اعزام شد؛

پالار: هدف ایستادن بر سکوی جهانی است

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۳:۴۱
کد خبر: ۵۶۸۱۹۰
تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران که برای شرکت در مسابقات جهانی به کانادا اعزام شده طبق اعلام سرمربی این تیم برای رسیدن به سکوی این رقابتها تلاش می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن پالار  با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه در آمادگی بالایی به سر می بریم و اگر مشکلی به وجود نیاید هدفمان ایستادن بر سکوی این رقابتها است.

وی افزود: تیم ملی اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکن آسیب دیده هم نداریم. بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده اند و برای رقابت در این مسابقات مشکلی ندارند.

پالار به حریفان ایران در این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: تا آغاز رقابتهای جهانی دو روز استراحت داریم و تمرین می کنیم. در روز اول مسابقات باید با استرالیا بازی کنیم که خوشبختانه از این تیم شناخت داریم. پیش از این دو بار با استرالیا رقابت کرده و پیروز شده ایم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ادامه داد: فیلم بازی جدید تیم ترکیه را نیز دریافت و آنالیز کرده ایم. مسابقه سایر تیم ها را نیز در جریان برگزاری رقابتها آنالیز می کنیم. هدف همه ما ایستادن بر سکوی جهانی است چون این رقابتها بالاترین سطح مسابقات را دارد و بهترین های جهان در آن حضور دارند.

امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی مظلوم(مازندران)، مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه(مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی(تهران) و رضا عیوضی(قم)، ۱۲ ملی پوش اعزامی به این رقابت ها هستند.

رقابتهای جهانی کانادا در دو گروه شش تیمی برگزار می شود و تیم ایران در گروه A با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله گروهی را انجام می دهد و در گروه B نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی حضور دارند.

برنامه رقابت های ایران در مرحله گروهی به شرح زیر است:

ایران – استرالیا       روز پنج شنبه ۱۸ - خردادماه (ساعت ۸ به وقت محلی)

ایران – ترکیه           روز جمعه ۱۹ - خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)

ایران – کانادا          روز شنبه ۲۰ - خردادماه (ساعت ۱۸ به وقت محلی)

ایران – برزیل          روز یکشنبه ۲۱ - خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)

ایران – ایتالیا          روز دوشنبه ۲۲ - خردادماه (ساعت ۱۰ به وقت محلی)

رقابتهای جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال از ۱۶ خرداد ماه در شهر تورنتو آغاز می شود و نمایندگان کشورمان ۲۸ خرداد ماه به میهن برمی گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز