بهنام محمودی در گفتگو با برنا:

لیگ جهانی فرصت خوبی برای استفاده از جوانان است/ باخت مقابل ایتالیا به خاطر بی‌تجربگی بود/ عملکرد کولاکوویچ باید از هفته دوم بررسی شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۴:۵۱
کد خبر: ۵۶۸۲۵۱
پیشکسوت والیبال کشورمان گفت: در بازی اول مقابل ایتالیا توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم ولی چون اولین بازی بود و جوانانی که در تیم حضور داشتند تجربه لیگ جهانی را نداشتند نتوانستیم نتیجه قابل قبول را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام محمودی کاپیتان و پیشکسوت والیبال کشورمان درخصوص عملکرد تیم ملی والیبال در هفته اول لیگ جهانی و نتایجی که ملی‌پوشان ایران به دست آوردند صحبت کرد.

محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به بازی‌هایی که شاگردان کولاکوویچ در هفته اول انجام دادند اظهار کرد: تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها با چهره‌ای متفاوت در مسابقات حاضر شد و از جوانان با استعداد که در رقابت‌های قبلی خوش درخشیده بودند استفاده کرد. در بازی اول مقابل ایتالیا توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم ولی چون اولین بازی بود و جوانانی که در تیم حضور داشتند تجربه لیگ جهانی را نداشتند نتوانستیم نتیجه قابل قبول را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: در بازی بعد مقابل برزیل بچه‌ها بیشتر خودشان را پیدا کردند و به خودباوری رسیدند و نسبت به بازی ایتالیا نمایش قابل قبول‌تری را در زمین نشان دادیم. ولی اوج بازی‌ ما مقابل تیم قدرتمند برزیل بود که توانستیم با یک بازی خوب و منجسم‌تر به پیروزی برسیم. در دو بازی آخر بچه‌های ما روی دریافت‌ها بسیار بهتر کار کردند و نتیجه آن برد مقابل لهستان بود.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران درخصوص نبود چند بازیکن اصلی تیم ملی در هفته اول لیگ جهانی خاطرنشان ساخت: قطعا نبود بازیکنانی همچون شهرام محمودی، محمد موسوی و در بازی آخر سعید معروف که به خاطر مصدومیت نتوانست در زمین حاضر شود به تیم ملی لطمه وارد کرد. ولی این موضوع را باید مدنظر داشته باشیم که یکی از مزیت‌های رقابت‌های لیگ جهانی این است که از بازیکنان جوان بیشتر استفاده شود تا آنها نیز تجربه لازم را بدست آورند. قطعا در هفته‌های آینده این بازیکنان به آمادگی کافی خواهند رسید و تیم ملی ایران می‌تواند در هفته دوم و هفته سوم با قدرت بیشتری مقابل حریفان حاضر شوند.

محمودی در پاسخ به این سوال که عملکرد فنی کولاکوویچ در سه بازی گذشته چطور بوده است، اظهار داشت: انجام سه بازی نمی‌تواند معیار خوبی برای سنجش عملکرد کولاکوویچ باشد و باید فرصت بیشتری به این مربی داده شود و از هفته دوم باید عملکرد این مربی را بررسی کنیم.

نظر شما