تسلیت رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد درپی شهادت حسین بنی اردلان

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۵:۳۴
کد خبر: ۵۶۹۵۶۳
تسلیت رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد درپی شهادت حسین بنی اردلان
هاشم اسکندری در پیامی شهادت مظلومانه هموطنان عزیز کشورمان به ویژه حسین بنی اردلان رئیس هیات استان خراسان شمالی را در حملات تروریستی روز چهارشنبه تهران به ملت شریف ایران و خانواده معزز شهدا تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متن پیام تسلیت هاشم اسکندری درپی شهادت رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان خراسان شمالی به شرح زیر است:

" انالله و اِنا اِلَیهِ راجِعون

با چشمانی اشکبار و دلی پر‌از اندوه از شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی بزدلانه دشمنان اسلام، خبر شهادت خادم ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای حاج حسین بنی اردلان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان خراسان شمالی در این حادثه، ما را بیش از پیش متاثر و‌ اندوهگین کرده است.

روحت شاد مرد بزرگ

خانواده بزرگ بولینگ و بیلیارد کشور این مصیبت ناباورانه را به خاندان محترم بنی اردلان و جامعه ورزشی استان تسلیت عرض می نماید."

حسین بنی اردلان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی و دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان بجنورد در حادثه تروریستی چهار شنبه ۱۷ خرداد مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید.

براساس اعلام نماینده مردم بجنورد قرار بود موضوع انتخابات و اعتراض برخی از کاندیداهای شورای اسلامی بجنورد بررسی شود که حسین بنی اردلان به همین منظور در دفتر کار ایشان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت و به همراه رئیس دفتر آقای قربانی نماینده این شهر به شهادت رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز