لیگ جهانی والیبال؛

هینن: مسابقه با ایران خاص است

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۶۹۵۹۱
هینن: مسابقه با ایران خاص است
سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک گفت: انتظار بازی جذاب و جالبی برابر ایران را دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ویتال هینن در نشست خبری هفته دوم لیگ جهانی که در سالن کنفرانس خبری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، گفت: در سال 2013 در ایران و در سالن 12 هزار نفری آزادی بازی کردیم به شدت از جو ورزشگاه هیجان زده شدیم.

وی تصریح کرد: برای دیدار هفته دوم لیگ جهانی که در ایران برگزار می شود به بازیکنانم همه موارد را گفتم که در چه میدان سختی بازی خواهند کرد. بازی سال 2013 لیگ جهانی برابر ایران تجربه خیلی خوبی بود و از آن امسال حتما استفاده می کنیم.

سرمربی تیم ملی بلژیک با بیان اینکه بی صبرانه منتظر بازی با ایران هستیم، گفت: انتظار بازی جذاب و جالب برابر ایران را دارم و به نظرم مسابقه خاصی خواهد بود.

هینن که قبلا هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشت، در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی برای آلمان افتاده است که والیبالش در سطح جهان افت کرده است؟ گفت: سئوال خوبی است، اما من الان سرمربی بلژیک هستم و پاسخ به این سئوال را به سرمربی فعلی آلمان محول می کنم. برایم سخت بود از تیم آلمان جدا شوم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره بازی با ایران و اینکه اعتقاد خاصی به برد ایران دارد، گفت: یک مربی برای موفقیت باید اعتقاد و باور به پیروزی برابر تیم های حریف داشته باشد. در غیر اینصورت نمی توان با تمام توان به میدان رفت.

سرمربی تیم بلژیک تاکید کرد: دیدار حساسی برابر ایران داریم زیرا تماشاگران زیادی در سالن حضور دارند و از تیم کشورشان حمایت خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز