هر دو تیم برد می‌خواهند؛

پورعلی گنجی: برای صعود به جام جهانی آماده هستیم/ برخی بازیکنان ما فقط ۵-۴ بازی کرده‌اند

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۶۹۶۸۳
پورعلی گنجی: برای صعود به جام جهانی آماده هستیم/ برخی بازیکنان ما فقط ۵-۴ بازی کرده‌اند
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اردوی اتریش را به خوبی پشت سر گذاشته و امیدوارم با شکست ازبکستان به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی پورعلی گنجی گفت: شرایط خودم و تیم خوب بوده و همه آماده‌اند. اردوی اتریش بسیار خوب بود و همه آماده‌ایم با 3 امتیاز دیدار با ازبکستان به جام جهانی صعود می‌کنیم.

وی درمورد اینکه چه انتظاری از هواداران در دیدار با ازبکستان دارد گفت: باید این دیدار را صددرصد ببریم تا به جام جهانی صعود کنیم از طرفی ازبکستان هم می‌آید که این بازی را شکست نخورد و از این جهت این دیدار حساس است و هر دو تیم می‌خواهند بازی را ببرند. بنابراین تماشاگران می‌توانند نقش مهمی در این دیدار داشته باشند و امیدواریم بیایند تا جشن صعود و قهرمانی در گروهمان را بگیریم.

مدافع تیم ملی در مورد دیدار با مونته‌نگرو گفت: بازی خوبی بود و باید تعداد این‌طور بازی‌ها در سال زیاد باشد تا جوانان آماده شوند. برخی بازیکنان ما فقط 5-4 بازی کرده‌اند و باید این طور بازی‌ها زیاد انجام شود.به نظرم کارت اول را درست گرفتم اما کارت دوم درست نبود چون حرکت خشنی انجام ندادم که مستحق کارت زرد باشد.

نظر شما