امیر مهدی‌زاده در گفتگو با برنا:

طلای جهانی را تکرار خواهم کرد/ حریفانم قدرتمند هستند/ فعلا تمرکزم روی مسابقات قهرمانی آسیا است

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۱:۰۹
کد خبر: ۵۶۹۷۳۰
طلای جهانی را تکرار خواهم کرد/ حریفانم قدرتمند هستند/ فعلا تمرکزم روی مسابقات قهرمانی آسیا است
قهرمان کاراته جهان گفت: تمام تمرکز خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا گذاشته‌ام که بتوانم موفق شوم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمتر از پنجاه روز تا برگزاری بازیهای جهانی یکی از بزرگترین رقابتهای کاراته فرصت باقی است. رقابت‌هایی که بزرگترین کاراته‌کاهای جهان دور هم جمع خواهند شد که به رقابت بپردازند و قدرت خود را به رخ هم بکشند. در چهار سال گذشته با تمهیداتی که انجام شد کاراته کشورمان به یکی از قدرت‌های کاراته جهان تبدیل شده و توانسته‌ایم مدال‌های رنگارنگ زیادی را به دست بیاوریم. قطعا یکی از موفق ترین کاراته‌کاهای ما امیر مهدی‌زاده در وزن 60 کیلوگرم که نفر اول رنکینگ جهانی است و بارها با مدال‌های خوشرنگش باعث افتخارآفرینی برای ملت ایران شده است. برای اطلاع از وضعیت این ملی‌پوش و تمریناتی که برای حضور در مسابقات جهانی انجام می‌دهد خبرنگار برنا مصاحبه‌ای را با وی انجام داده است که در زیر می‌خوانید.

مهدی‌زاده درخصوص شرایط تمرینی و آمادگی خود اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارم و تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و با وجود اینکه حدود 50 روز تا آغاز مسابقات جهانی باقی است خیلی مصمم تمرینات را ادامه می‌دهم تا به وضعیت ایده‌آل برسم.

وی در ادامه افزود: قبلا از حضور در رقابت‌های جهانی حدود یک ماه دیگر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌شوم و فعلا تمام تمرکز خود را برای این مسابقات گذاشته‌ام که بتوانم موفق شوم.

قهرمان کاراته جهان درپاسخ به این سوال که چقدر روی حریفان جهانی خودش شناخت دارد خاطرنشان کرد: حریفان من در رقابت‌های جهانی بسیار قدرتمند هستند و از آنجا که من در سبک وزن کار می‌کنم آنجا ترافیک سنگینی وجود دارد و کاراته‌کاهای بسیار خوبی در این وزن حضور دارند که امیدوارم بتوانم بار دیگر مدال جهانی را به گردن بیاندازم و باعث افتخار کشورم شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز