هفته دوم لیگ جهانی والیبال، ایران-بلژیک؛

ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی منتظر خلق حماسه‌ای دیگر/ هواداران بیایند

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۶۹۸۱۶
ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی منتظر خلق حماسه‌ای دیگر/ هواداران بیایند
تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ جهانی والیبال در ورزشگاه 12هزار نفری آزادی به مصاف بلژیک خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 21:10 امشب در هفته دوم لیگ جهانی در استادیوم 12هزار نفری آزادی به مصاف بلژیک خواهد رفت.

ملی‌پوشان ایران که در آخرین بازی هفته اول مقابل لهستان پیروزی دلچسبی را به دست آوردند با روحیه‌ای دوچندان در تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت. اولین بازی مقابل بلژیک قطعا برای تیم ایران بسیار حائز اهمیت خواهد بود. درست است تیم بلژیک از لحاظ جایگاه و قابلیت‌های فنی نسبت به دیگر تیم‌های لیگ جهانی سطح پایین‌تری دارد ولی ملی‌پوشان ما نباید این تیم را دست کم بگیرند چون هر تیمی که در لیگ جهانی حاضر شده این توانایی و قابلیت را دارد که مقابل همه حریفان بازی قابل قبولی را از خود نشان دهد.

همچنان که ایران در چند سال اخیر روند روبه رشدی را در پیش گرفت و توانست مقابل قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا به پیروزی برسد مابقی تیم‌ها نیز این قابلیت را دارند که در مسابقات لیگ جهانی شگفتی‌ساز شوند. تیم ملی ایران اگر بتواند اولین بازی خود را با پیروزی مقتدرانه پیش ببرد، یقینا در دیگر بازی‌ها نیز جوانان با انگیزه ایران می‌توانند به پیروزی برسند. یکی از عوامل موفقیت تیم‌های ملی ما در سالیان گذشته حضور هواداران پرشور بوده که هرگاه ما در کشور مسابقه‌ای را میزبانی کرده‌ایم با حضورشان در ورزشگاه روحیه و انگیزه مضاعف را به ملی‌پوشان ما داده‌اند. با توجه به اینکه ایران در هفته دوم لیگ جهانی میزبان است امشب هواداران با حضور گسترده خود در ورزشگاه آزادی بازهم می‌توانند حماسه بزرگی را خلق کنند. پر شدن استادیوم آزادی در بازی امشب مقابل بلژیک می‌تواند راه موفقیت برای یوزهای ایرانی را هموارتر کند.

یکی دیگر از اتفاقات خوب در بازی امشب حضور بانوان در استادیوم خواهد بود که با تشویق‌های خوب خودشان در کنار آقایان می‌توانند جو مطلوبی را در ورزشگاه ایجاد کنند. در چند سال گذشته این موضوع بسیار مشخص بوده که هرگاه هواداران ورزشگاه را مملو از جمعیت کردند تیم‌های ملی ما عملکرد موفق‌تری داشته‌اند و امیدواریم که امشب نیز شاهد تشویق بیشمار والیبال‌دوستان در ورزشگاه آزادی باشیم.

نظر شما