پرسپولیس می‌تواند به فینال آسیا برسد

پروین: آمدم حال طاهری را خوب کنم، حال خودم بد شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۷۰۳۶۷
پروین: آمدم حال طاهری را خوب کنم، حال خودم بد شد
پیشکسوت فوتبال گفت: آمده بودم حال آقای طاهری را خوب کنم ولی بس که مشکلات زیاد است، خودم شوکه شدم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیشکسوت ارزنده فوتبال و ورزش ایران گفت: آمده بودم حال آقای طاهری را خوب کنم ولی بس که مشکلات زیاد است، خودم شوکه شدم. جا دارد که دولت به باشگاه‌ها کمک کند، به ویژه که پرسپولیس می‌تواند پس از مدت‌ها به عنوان یک تیم ایرانی در مرحله نیمه نهایی و حتی فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد.

علی پروین پس از ملاقات امروز ظهر خود با علی اکبر طاهری در جمع خبرنگاران افزود: صبح امروز (شنبه) با آقای طاهری تماس گرفته بودم تا هم حال خودش را بپرسم و از حال و روز تیم جویا شوم که احساس کردم فشار خیلی زیادی روی او و پرسپولیس وجود دارد، به همین دلیل قرار گذاشتم که او را از نزدیک ببینم.

وی ادامه داد: آمده بودم صحبت کنیم تا حال آقای طاهری را خوب‌تر کنم، اما بس که مشکلات زیاد است وقتی در جریان آنها قرار گرفتم خودم شوکه شدم و حالم بد شد. قطعا اداره باشگاه در این شرایط بسیار سخت است و نباید پرسپولیس را تنها گذاشت.

پروین خاطرنشان کرد: مردم به آقای روحانی دوباره رأی دادند و نشان دادند که به ایشان اعتماد دارند. خیلی از این مردم، پرسپولیسی یا طرفدار تیم‌های دیگر هستند. چه اشکالی دارد برای ارتقا فوتبال و لیگ ایران به تمام این باشگاه‌ها یک کمک خوبی بشود تا بخشی از مشکلات را کم کند. به نظرم به جایی بر نمی‌خورد و با اثری که روی مردم و جوان‌ها دارد ایرادی ندارد این اتفاق بیفتد.

وی گفت: من همچنین امیدوارم توجه ویژه‌ای به پرسپولیس و حتی استقلال بشود که طرفداران زیادی دارند. پرسپولیس در این دو سال توانسته است خودش را از شرایط بد گذشته بیرون بکشد اما این باشگاه و آقای طاهری حمایت و کمک می‌خواهند. نمی‌شود این همه مشکل که در طول سال‌ها ایجاد شده است را به تنهایی حل کرد. از وزیر ورزش و جوانان هم می‌خواهم توجه و دقتی که دارند را ادامه بدهند و آن را بیشتر کنند. کمک به پرسپولیس جای دوری نمی‌رود و اثرش را در همین فوتبال می‌بینیم.

سرمربی و مدیر اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای این دوره است. به این ترتیب جایگاهش کمتر از تیم ملی نیست. الان حریفان ما هر کاری می‌کنند تا بتوانند پرسپولیس و فوتبال ایران را مغلوب کنند. آن ها در واقع دنبال شکست دادن ایران در این عرصه هستند، پس نباید این تیم و آقای طاهری را تنها گذاشت. به نظر من در شرایط عادی اگر پرسپولیس دچار مشکلات نشود، می‌تواند الاهلی عربستان را مغلوب کند و این توان را از خودش نشان داده است. پرسپولیس همین حالا هم تیم خوبی دارد و فقط باید خودش را بیشتر تقویت کند که تا اینجا هم در نقل و انتقالات خوب عمل کرده است.

پروین همچنین درباره بازی تیم ملی کشورمان برابر ازبکستان گفت: قبلا هم گفتم که گل زدن به تیم ملی ایران خیلی سخت شده است. به امید خدا این بازی را می‌بریم و با قطعی کردن صعود خودمان، مردم خوشحال خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز