به فکر رکورد مسابقات جهانی نیستم؛

خالوندی: امیدوارم سکوهای جهانی لندن در پرتاب نیزه به ایرانی‌ها برسد

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۹:۴۴
کد خبر: ۵۷۰۵۹۱
خالوندی: امیدوارم سکوهای جهانی لندن در پرتاب نیزه به ایرانی‌ها برسد
مرد طلایی بازی های پارالمپیک ریو معتقد است در کلاس شگفت انگیزی رقابت می کند و در مسابقات قهرمانی جهان به مدال خوشرنگ برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد خالوندی، مرد طلایی بازی های پارالمپیک ریو که این روزها تمرینات خود را در خرم آباد انجام می دهد، گفت: مسابقات جهانی بعد از بازی های پارالمپیک مهم ترین رویداد دو و میدانی است و ۲۰۰ کشور هم در این مسابقات شرکت می کنند. حریفان ما هم با تمام توان خود ظاهر می شوند.

وی افزود: تا ۴۰ روز به آغاز مسابقات جهانی در آمادگی ۷۰ تا ۸۰ درصدی هستم و تا روز مسابقات این آمادگی را افزایش می دهم تا برای کشورم افتخار کسب کنم.

ملی پوش پرتاب نیزه ایران به تمرینات آمادگی خود جهت حضور در مسابقات جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از بازی های پارالمپیک ریو استراحت طولانی مدتی داشتم و تمریناتم را تحت نظر آقای بهرامی، مربی ام در خرم آباد انجام می دهم اما به فکر جا به جایی رکورد مسابقات جهانی نیستم.

وی با اشاره به آسیب دیدگی خود گفت: به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر مدت طولانی استراحت کردم و می خواهم در مسابقات جهانی روی سکو بایستم و سکوی اولی را حفظ کنم. عبدالله حیدری حریف خیلی خوب من است که سال گذشته در بازی های پارالمپیک ریو توانستیم عناوین اول و دوم را کسب کنیم و حالا با اضافه شدن نفر سوم کلاس شگفت انگیزی داریم چون سه ایرانی در کلاس F۵۷ رقابت می کنیم و قصد داریم سکوهای اول تا سوم را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز