مصطفی کارخانه در گفتگو با برنا:

خستگی بازی با بلژیک در دیدار مقابل صرب‌ها به تیم لطمه زد/ کولاکوویچ به زمان نیاز دارد

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۱:۲۰
کد خبر: ۵۷۰۷۰۶
خستگی بازی با بلژیک در دیدار مقابل صرب‌ها به تیم لطمه زد/ کولاکوویچ به زمان نیاز دارد
مربی والیبال گفت: در لیگ جهانی دیدارها بسیار سخت و فشرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی کارخانه، مربی و پیشکسوت والیبال کشورمان درباره دیدار تیم ملی ایران در رقابت‌های هفته دوم لیگ جهانی مقابل صربستان به خبرنگار برنا گفت: تیم کشورمان شب گذشته توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و با تلاش خود برای پیروزی مقابل صربستان جنگید اما تیم قدرتمند قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی حاضر به تسلیم نشد و تیم ملی کشورمان در زمین خانگی تن به شکست داد.

وی با اشاره به اینکه برگ برنده تیم ملی ایران در حمله بود، افزود: در دیدار مقابل بلژیک بازی به پنج ست رسید و این امر باعث شد تا بازیکنان خسته شوند و در نتیجه برای دیدار مقابل تیم قدرتمند صربستان نتوانستیم به امتیاز لازم دست پیدا کنیم.

کارخانه با تاکید بر اینکه در لیگ جهانی رقابت بین 12 تیم قدرتمند دنیا است، اضافه کرد: در لیگ جهانی دیدارها بسیار سخت و فشرده است. تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ جهانی توانسته بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. بازیکنان صربستان قدرتمند و فیزیکی هستند و تیم ملی ایران در برابر این تیم قدرتمند توانست عملکرد قابل قبولی از خود به یادگار بگذارد.

کارخانه با تاکید بر اینکه رقابت‌های لیگ جهانی ادامه دارد و باید به تیم ملی کشورمان فرصت دهیم، افزود: تیم ملی ایران در رقابت‌های لیگ جهانی همیشه عملکرد خوبی داشته و در این دوره از رقابت‌ها هم می‌تواند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه صربستان از بازیکنان سرویس زن و با قدرتی برخوردار است، تصریح کرد: صربستان شب خوبی را پشت سر گذاشت. تیم ایران از موقعیت‌های سرویس خود به خوبی استفاده نکرد و اگر کمی بازیکنان ایران به هوشیاری می‌رسیدند می‌توانستند به برد برسند. ایران در دیدار مقابل بلژیک توانست سرویس‌های خوبی را بزند اما در دیدار شب گذشته این اتفاق برای تیم ایران شکل نگرفت.

وی درباره دیدار تیم والیبال ایران مقابل آرژانتین گفت: شاگردان ولاسکو در هفته اول توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. ایران در این دیدار می‌تواند به امتیازات لازم برسد و پیروز میدان شود.

کارخانه در پایان درباره کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، گفت: از نظر شخصیتی بسیار آرام و خوب است و می‌تواند برای تیم ملی ایران چنین شخصیتی مناسب است. ما ایرانی‌ها عادت داریم در هنگام شکست‌ها زود قضاوت کنیم. عملکرد این مربی در تیم ملی کشورمان قابل قبول بود و باید به لوکاکوویچ فرصت داد.

نظر شما