۸۰ درصد تیم را باید حفظ کرد؛

پاشازاده: ثبات در استقلال، بهترین اتفاق بود/ هیاهو در نقل‌وانتقالات کافی نیست

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۲:۰۲
کد خبر: ۵۷۱۰۲۱
پاشازاده: ثبات در استقلال، بهترین اتفاق بود/ هیاهو در نقل‌وانتقالات کافی نیست
پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید ثبات در این باشگاه بهترین اتفاق بود و آبی ها می توانند مانند پرسپولیس با استفاده از این ثبات نتیجه بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی پاشازاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط این تیم در آستانه فصل جدید گفت: استقلال در مجموع فصل خوبی را پشت سرگذاشت. اتفاقات خوب و مثبتی در فصل گذشته رخ داده که رضایت هواداران را هم درپی داشت و نباید با یک اتفاق فراموش شود. در فوتبال خیلی اتفاقات می افتد اما باید رو به جلو نگاه کرد تا به نتایج مطلوب رسید.
 
او در ادامه عنوان کرد: ثبات در استقلال، بهترین اتفاق بود. پرسپولیس بعد از ثبات در دو سال گذشته نتیجه گرفت و حالا استقلال وضعیت خوبی دارد و می تواند با ثبات فعلی به نتیجه مطلوب برسد. وضعیت استقلال از سال قبل بهتر است و یک تیم فنی، مدیریتی و بازیکنی در اختیار دارد که با یکدیگر هماهنگ هستند. به عقیده من باید 80 درصد این تیم را حفظ کرد زیرا این بازیکنان در کنار یکدیگر یک سال حضور داشتند و به خوبی یکدیگر را می شناسند.

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان کرد: امیدوارم پرداختی های بازیکنان استقلال برای فصل آینده نیز مثل فصل گذشته درست و برای همه یکسان باشد و در یارگیری ها دقت لازم اعمال شود. این که استقلال 80 درصد مطالبات بازیکنانش را می دهد اتفاق خوبی است. آقای افتخاری هم در اواسط فصل به استقلال آمد و هنوز کارش کامل نشده و نباید الان در باره او نظر بدهیم. باید به ایشان زمان کافی داد و پس از آن منتظر نتیجه بود. اتفاقی که در باشگاه پرسپولیس نیز رخ داد و این باشگاه نیز بعد از آن نتیجه گرفت. این که مدیرعامل و سرمربی استقلال اکنون با هم هماهنگ هستند، اتفاق قابل توجهی است که حفظ همین شرایط موضوع مهمی بود که انجام شد.

پاشازاده در پایان تصریح کرد: هیاهو و شعار دادن در نقل و انتقالات کافی نیست. باید به دنبال بازیکنانی رفت که برای استقلال کارآمد هستند و می توانند اثر گذار باشند.نباید تنها به دنبال اسامی رفت که به صورت احساسی بیان می شوند.

نظر شما