یادداشت دکتر سلطانی‌فر در آستانه بازی تیم ملی ایران؛

امروز، روز اتحاد و تجلی غرور ملی

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۶:۴۷
کد خبر: ۵۷۱۱۷۷
امروز، روز اتحاد و تجلی غرور ملی
وزیر ورزش و جوانان در آستانه بازی تیم ملی ایران و ازبکستان یادداشتی را منشتر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی مهم در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان خواهد رفت که در صورت کسب پیروزی، برای اولین بار در تاریخ در ٢ دوره متوالی به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

امروز می تواند روز مهمی برای تجلی غرور ملی مردم عزیزمان در عرصه ورزش قهرمانی  باشد. روزی که جوانان بانشاط ایرانی، با حضور و حمایت یکپارچه خود از تیم ملی کشورمان، ندای اتحاد و همدلی بی نظیر ایرانیان را به جهانیان خواهند رساند. آنان ثابت خواهند کرد که ما به هنگام حمایت از عزت و افتخار ملی خود، متحدتر از همیشه درکنار هم بوده و مانند دیگر عرصه های دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی،حماسه آفرینی خواهیم کرد.

به عنوان خادم دولت در ورزش از عموم علاقمندان و جوانان عزیز، تقاضا می کنم که امروز دوشنبه ٢٢ خرداد ماه، با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان، با حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و پرکردن سکوهای ورزشگاه در جشن صعود تاریخی در دو دوره متوالی به مسابقات جام جهانی که ان شاء الله با غیرت و تعصب بازیکنان و درایت کادر فنی تیم ملی، برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد، شرکت کنند. امید است که غریو یکدلی و اتحاد ما ایرانیان سبب خوشحالی دوستداران و یاس و ناامیدی بدخواهان میهن پرافتخارمان گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز