ژورس غازاریان در گفتگو با برنا:

می‌توانیم ازبک‌ها را ببریم/ جسارت بازیکنان ایرانی باید بیشتر شود

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۵:۳۳
کد خبر: ۵۷۱۲۵۰
می‌توانیم ازبک‌ها را ببریم/ جسارت بازیکنان ایرانی باید بیشتر شود
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان افکار نتیجه گرایی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژورس غازاریان، بازیکن اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان به خبرنگار برنا گفت: اگر مثل همیشه بازی خوبی ارائه کنیم به راحتی می‌توانیم ازبکستان را شکست دهیم.

وی با اشاره به اینکه احتمال برد ایران مقابل ازبکستان بسیار زیاد است، افزود: اگر بازی را هجومی آغاز نکنیم و به دنبال مساوی مقابل ازبکستان در خانه باشیم به نتیجه مورد نظر نخواهیم رسید. تیم ایران می‌تواند با کمک از مهاجمان خوب خود در این دیدار به گل برسد.

غازاریان با اشاره به اینکه دیدار مقابل ارمنستان باید برای تیم ملی کشورمان مهم و جدی باشد، اضافه کرد: دیدارهای تدراکاتی برای تیم ملی ایران هر آنچه بیشتر باشد به نفع تیم است. دیدار با مونته‌نگرو پیش از بازی مقابل ازبکستان می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان ایران را افزایش دهد.

وی ادامه داد: سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان افکار نتیجه گرایی دارد و بازی زیبایی از تیم ملی شاهد نیستیم زیرا آنها در بازی با یک گل و حتی کسب یک امتیاز هم راضی هستند.

غازاریان با تاکید بر اینکه خط دفاعی ایران هنوز با تیم قدرتمندی بازی نکرده است تا محک جدی بخورد، اضافه کرد: تیم ملی ایران از هافبک‌های خوبی برخوردار است که به خط دفاعی کمک‌ می‌کند و اگر فاصله‌ای بین هافبک و خط دفاعی کشورمان زیاد شود حتما استحکام دفاعی تیم ملی شکننده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چگونه در جام جهانی ظاهر شویم، گفت: تیم ملی کشورمان از پتانسیل بالایی برخوردار است. جدا از قرعه کشی که در جام جهانی انجام می‌شود اما تیم ملی کشورمان می‌تواند با صعود به جام جهانی در دیدارهای گروهی خود به مرحله بعدی صعود کند. کی‌روش باید جسارت و قدرت جنگندگی بازیکنان ایرانی را افزایش دهد و فارغ از ترس گل خوردن با قدرت به مصاف تیم‌های حریف برود تا بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز