شاگردان سیچلو نماینده ایران در والیبال قهرمانی مردان آسیا

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۷۱۹۹۷
شاگردان سیچلو نماینده ایران در والیبال قهرمانی مردان آسیا
سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت که این تیم به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر مهدی نفر گفت: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم تا دهم مردادماه سال جاری در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان با هدایت خوان سیچلو به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کند.

سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران ادامه داد: با توجه به اینکه تیم زیر 23 سال ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت ها قهرمانی جهان آماده می کند، حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا میدان تدارکاتی بسیار خوبی برای این تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی مصر برگزار می شود و تیم ایران به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها نیز شرکت می کند.

والیبال ایران سابقه حضور در 15 دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا را در پرونده کاری خود دارد که تیم ملی والیبال ایران در سال های 2011 و 2013 عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد و در سال های 1997 و 2009 نیز مدال های نقره و برنز این رقابت ها را کسب کرد.

همچنین تیم ملی ب ایران نیز در سال 2015 نایب قهرمان آسیا شد و امسال نیز تیم ملی امید در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند.

نظر شما