بازی ایران و ازبکستان بدون تهدید برگزار شد

تاج: برای میزبانی سایر بازی های بین المللی امنیت را تضمین می کنیم

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۲:۴۱
کد خبر: ۵۷۲۱۶۰
تاج: برای میزبانی سایر بازی های بین المللی امنیت را تضمین می کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با کمک نیروهای انتظامی و امنیتی بازی ایران و ازبکستان بدون تهدید برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با رد برخی اخبار مبنی بر تهدیدات امنیتی در بازی ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی در تهران گفت: با کمک نیروهای امنیتی، انتظامی و حراست وزارت ورزش و جوانان و همکاری تماشاگران فهیم، این بازی بدون هیچ تهدیدی برگزار شد.

تاج افزود: ایران نه تنها به خوبی امنیت رقابت های خود را تامین و تضمین می کند بلکه برای میزبانی سایر بازی های بین المللی نظیر دیدار امروز عراق و ژاپن در مرحله انتخابی جام جهانی هم این توانایی را دارد که در امنیت کامل میزبان باشد و این موضوع مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نیز هست.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به تضمین های این فدراسیون به نهادهای بین المللی فوتبال عنوان کرد: ما برای برگزاری بازی ایران و ازبکستان و همینطور عراق و ژاپن با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردیم و تایید آنها را برای میزبانی این رقابت ها داریم.

تاج همچنین از امضای تفاهم نامه بین فدراسیون های فوتبال ایران و ژاپن نیز خبر داد و عنوان کرد: رئیس فدراسیون ژاپن میهمان ایران است و امروز در زمینه های مختلف با ژاپنی ها تفاهم نامه همکاری امضا کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره خالی بودن صندلی های بازی ایران و ازبکستان گفت: فروش بلیت اینترنتی بوده است و این روش به طور جد ادامه خواهد داشت و ما دیگر بلیت کاغذی در دست تماشاگران نخواهیم دید و این موضوع باید در فوتبال ما نهادینه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز