شیخ سلمان صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۶:۴۲
کد خبر: ۵۷۲۱۸۸
شیخ سلمان صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را تبریک گفت
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، ضمن تقدیر از ملی پوشان ایرانی برای کسب جواز حضور در جام جهانی 2018 گفت: امیدوارم این صعود الهام بخش آنها برای افتخار آفرینی آسیا در بالاترین سطح فوتبال باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس ای اف سی از تیم ملی ایران بعد از پیروزی برابر ازبکستان و صعود به جام جهانی 2018 به عنوان اولین تیم آسیایی تمجید کرد. تیم ملی ایران دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی در تهران با نتیجه دو بر صفر از سد ازبکستان گذشت.

شیخ سلمان گفت: از طرف خانواده فوتبال آسیا مایلم به جمهوری اسلامی ایران برای عملکرد استوار و متقاعد کننده تیم ملی در تمام مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 و صعود به تورنمنت 2018 به عنوان اولین تیم آسیایی تبریک بگویم. 

وی افزود: این دستاورد بازتاب تلاش سخت و تعهد فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای کسب موفقیت در بالاترین سطح فوتبال بین‌المللی است. همان‌طور که در برنامه مأموریت و چشم‌انداز ای اف سی پیش‌بینی شده است، امیدوارم صعود ایران به مسابقات جام جهانی، الهام‌بخش تیم ملی برای سرافرازی آسیا در بزرگترین عرصه فوتبال جهان باشد.

شیخ سلمان ادامه داد: همانطور که به مراحل پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی نزدیک می شویم، برای تمام تیم ها آرزوی موفقیت دارم.

پیروزی ایران برابر ازبکستان، صعود این تیم را به جام جهانی 2018 در حالی که دو مسابقه تا پایان این رقابت ها باقی مانده است، قطعی کرد. 

ایران برای پنجمین بار و دومین دوره متوالی در جام جهانی شرکت می کند. ایران اکنون بعد از کره جنوبی با 9 بار حضور در جام جهانی، در رده دوم و هم ردیف ژاپن است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز