فریبا محمدیان در گفتگو با برنا:

آموزه‌های دینی تاثیرات مثبتی روی ورزشکاران ما داشته است

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۰:۰۸
کد خبر: ۵۷۲۳۸۱
آموزه‌های دینی تاثیرات مثبتی روی ورزشکاران ما داشته است
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: غرفه وزارت ورزش و جوانان نیز هر ساله حضور خوبی در این نمایشگاه دارد و چهره‌های شاخص ورزش از نمایشگاه استقبال می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن درخصوص نقش فرهنگ دینی و قرآنی در ورزشکاران صحبت کرد.

محمدیان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: نمایشگاه قرآن مسیری را طی می‌کند که آداب مربوط به آموزه‌های قرآنی را به مردم یاد می‌دهد. من هر سال که به این نمایشگاه می‌آیم می‌بینم که مردم عادی نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل می‌آورند. این بحث در حوزه ورزش بسیار ویژه‌تر است. غرفه وزارت ورزش و جوانان نیز هر ساله حضور خوبی در این نمایشگاه دارد و چهره‌های شاخص ورزش از نمایشگاه استقبال می‌کنند و همین بس که وقتی نام کاروان‌های بزرگ و کوچک ورزشی ایران وقتی به مسابقات برون مرزی می‌روند مزین به نام ائمه اطهار و آموزه‌های دینی است این نشان می‌دهد که حوزه ورزش عزمش جزم است که آموزه‌های قرآنی را بین برنامه‌های ورزشی خود بگنجاند.

وی در ادامه افزود: اعتقاد ما بر این است که روسای فدراسیون‌ها، مربیان، ورزشکاران، داوران و دیگر عزیزانی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند یک بحث وجود دارد که فرارتر از بحث روانشناسی و علوم بیومکانیک است و آن اتصال ورزشکار ما با خداوند است. وقتی خاطرات ورزشکاران و قهرمانان را مرور می‌کنیم می‌بینیم که در آنجایی که افتخار می‌آفرینند چه ارتباط‌های فرازمینی را برقرار کرده‌اند. این موضوع همان آموزه‌هایی است که ما توانسته‌ایم به ورزشکاران خود انتقال دهیم. بخشی از این آموزه‌ها را خانواده، بخشی دیگر را آموزش‌های مختلف و بخش بزرگ دیگر را در میادین مختلف ورزشکاران ما فرا می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز