بررسی یک جا‌به‌جایی؛

رفت‌وآمد عجیب در باشگاه استقلال؛ کاوه-سجاد، معادله دو مجهولی آبی‌ها!

۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۵:۴۶
کد خبر: ۵۷۲۹۷۷
رفت‌وآمد عجیب در باشگاه استقلال؛ کاوه-سجاد، معادله دو مجهولی آبی‌ها!
بررسی برخی مسائل نشان می‌دهد که رضایی و شهباززاده نمی‌توانستند در کنار هم قرار بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه استقلال خیلی تلاش کرد تا کاوه رضایی را برای فصل جدید حفظ کند اما او که پیشنهاد اروپایی خوبی داشت تهران را به مقصد شارلوا ترک کرد تا جدیدترین لژیونر فوتبال ایران در اروپا باشد.

لژیونر شدن ناگهانی کاوه رضایی باعث دلخوری باشگاه استقلال شد بطوریکه این باشگاه با انتشار دلنوشته‌ای ناراحتی خود را از رفتن بهترین گلزن و گلساز تیمش در فصل گذشته ابراز کرد. رفتن کاوه رضایی شاید در نگاه باشگاه استقلال زوایای پنهانی داشته باشد اما مرور گذشته‌ها شاید بسیاری از مجهولات این ماجرا را حل کند!

در ابتدای فصل گذشته با مطرح شدن نام رضایی به عنوان مهاجم جدید استقلال، سجاد شهباززاده ساز جدایی را کوک کرد و علیرغم میل باطنی خودش و همچنین سرمربی استقلال در فصلی که می‌توانست به خوبی دیده شود ایران را ترک کرد و نیمکت نشینی در ترکیه را به جان خرید! باشگاه استقلال با تمام تلاش‌هایی که انجام داد موفق نشد سجاد را حفظ کند و او درنهایت از ایران خارج شد.

در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل هم هنگامی که صحبت از بازگشت شهباززاده به استقلال شد، شایعه خروج کاوه از ایران بسیار پررنگ شد و حتی مدیر برنامه‌های او نیز در گوشه و کنار اعلام کرد کاوه به اروپا خواهد رفت اما در نهایت شهباززاده سر از نفت دایی درآورد و کاوه در استقلال ماندنی شد. شاید در آن زمان کاوه مشغول مذاکره با باشگاه بلژیکی بوده و شرایطش را برای نقل و انتقالات تابستان 2017 آماده می‌کرده است!

پس از پایان کار آبی‌های تهران در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باز هم شایعه حضور شهباززاده در خط حمله استقلال مطرح شد تا کاوه رضایی روند تمدید قراردادش را متوقف کند و حالا خبر لژیونر شدن او به طور رسمی اعلام و سجاد شهباززاده هم دوباره آبی پوش شده است!

با این حساب مشخص است که ایندو نفر در یک تیم و کنارهم کار نمی‌کنند اما مشخص نیست چرا باشگاه استقلال در مورد ایندو نفر تا این حد به خودش زحمت داد! می‌توان پرسید که چرا شهباززاده در فصلی که می‌توانست نقش پررنگی در تیم آبی تهران داشته باشد و با وجود اینکه او اشتیاق زیادی برای پیراهن آبی دارد از این تیم جدا شد تا رضایی مهاجم استقلال شود و حالا او باز می‌گردد و رضایی به اروپا می‌رود؟!

نظر شما