لیگ جهانی والیبال؛

صعود فرانسه و صربستان قطعی شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۵:۲۷
کد خبر: ۵۷۳۹۱۰
صعود فرانسه و صربستان قطعی شد
صعود تیم های فرانسه و صربستان به مرحله نهایی لیگ جهانی قطعی شد، در حالی که تیم های شرکت کننده در این رقابت ها دو مسابقه دیگر دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز (شنبه) شش دیدار دیگر هفته سوم لیگ جهانی به میزبانی لهستان، آرژانتین و بلژیک برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران در شهر لودز لهستان به مصاف میزبان گروه H دور مقدماتی لیگ جهانی می رود.
12 تیم شرکت کننده در دور مقدماتی این رقابت ها تاکنون هفت مسابقه برگزار کردند که تیم های فرانسه و صربستان با 6 پیروزی صعودشان به مرحله نهایی قطعی شده است. حضور برزیل به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی نیز قبلا قطعی شده بود و سه سهمیه دیگر باقی مانده است.

از سوی دیگر تیم ملی والیبال آرژانتین که با یک برد و پنج امتیاز در رتبه دوازدهم دور مقدماتی قرار دارد، صعود نکردنش قطعی شده است و هشت تیم دیگر برای سه سهمیه مرحله نهایی لیگ جهانی در دو مسابقه باقی مانده تلاش خواهند کرد.

در بین هشت تیم باقی مانده کانادا با 4 برد و 9 امتیاز شرایط بهتری برای کسب سهیمه حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی دارد. تیم های بلژیک، آمریکا، روسیه، لهستان، بلغارستان و ایران نیز با سه برد و به ترتیب 11، 10، 9، 9، 8 و 7 امتیاز رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر برای صعود به مرحله نهایی دارند.

تیم ملی والیبال ایتالیا نیز با دو برد و 6 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و امید بسیار اندکی برای صعود به مرحله نهایی دارد.

برنامه شش دیدار امروز لیگ جهانی به وقت تهران به قرار زیر است:
فرانسه – کانادا ساعت 19 و 40 دقیقه
آمریکا – روسیه ساعت 19 و 55 دقیقه
ایتالیا – بلژیک ساعت 22 و 40 دقیقه
لهستان – ایران ساعت 22 و 55 دقیقه
بلغارستان – صربستان ساعت 23 و 40 دقیقه
آرژانتین – برزیل ساعت دو و 40 دقیقه بامداد روز یکشنبه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز