۳+۱ گزینه روی میز زیدان؛

رونالدوی ۱۸ساله، جانشین اعجوبه پرتغالی

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۷۴۰۴۸
رونالدوی ۱۸ساله، جانشین اعجوبه پرتغالی
جانشینی رونالدو برای هواداران رئال اهمیت زیادی دارد و همه درانتظارند تا ببینند چه کسی جای مرد محبوب سانتیاگو را خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید موضوع مهمی برای فوتبال جهان است. مهاجم کهکشانی‌ها بخش بزرگی از افتخارات خودش را با پیراهن تیم اول شهر مادرید به دست آورده و حالا خبر جدا شدنش از این تیم، اهالی فوتبال در سراسر دنیا را شگفت زده کرده است.

جانشینی اعجوبه پرتغالی فوتبال برای فوتبالدوستان و به خصوص هواداران رئال اهمیت زیادی دارد و همه درانتظارند تا ببینند چه کسی جای مرد محبوب سانتیاگو را خواهد گرفت.

بر اساس گمانه زنی‌ها همه کارشناسان فوتبال علاوه بر معرفی چند مهره، در یک نقطه اشتراک دارند و آن هم کسی نیست به جز وینگر کم سن و سال تیم موناکو!

کیلیان ام‌باپه در فصلی که گذشت 44بار برای تیمش بازی کرد و در این تعداد بازی 26گل و 14پاس گل را به ثبت رساند تا به عنوان پدیده اروپا شناخته شود. مهاجم 18ساله فرانسوی که به زعم کارشناسان اروپایی یادآور دوران جوانی CR7 است، قبل از خبر جدایی رونالدو به باشگاه مادریدی بسیار نزدیک شده بود و حالا با خروج فوق ستاره پرتغالی، نام او بیش از سایر گزینه‌ها مطرح می‌شود و به همین خاطر جدیترین گزینه برای جناح چپ تیم زیدان به حساب می‌آید.

ام باپه

به جز ام‌باپه، ادن هازارد گزینه دیگری برای جایگزینی رونالدو خواهد بود. علاقه وافر زیدان به این هافبک بلژیکی و تلاش‌های باشگاه رئال برای آغاز مذاکره با آبی‌های لندن، نشان می‌دهد او مورد توجه کهکشان مادرید است چرا که هازارد بهترین و کاملترین مهره برای سیستم 3-3-4 زیدان خواهد بود. هرچند خیلی سخت است که بتوان ادن 26ساله را از کونته جدا کرد اما کافی است تا پرز اصرار بیشتری روی این قضیه داشته باشد و اسکناس‌هایش را به آبراموویچ نشان دهد!

هازارد

110گل در 147 بازی برای قرمزهای مونیخ به خوبی عیار مهاجم لهستانی را نشان می‌دهد. در سال‌های اخیر لوا چندین بار به رئال نزدیک شد اما شاید ترافیک مهاجمان در رئال باعث شد تا او در باواریا بماند. قدرت تمام کنندگی روی زمین و روی هوا همان چیزی است که زیدان نیاز دارد و حالا که یک مهاجم در حال خروج از سانتیاگو است، جا برای رابرت 28ساله باز شده و به این ترتیب بعید نیست مذاکرات مادرید-مونیخ آغاز شود.

لواندوفسکی

شاید هم هیچ کدام از این سه نفر حتی به نزدیکی دفتر رئال هم نرسند چرا که کهکشان یک گزینه داخلی و البته با کیفیت را برای جایگزین کردن در جیب دارد. گرت بیل که به او سریعترین فوتبالیست دنیا گفته می‌شود کم خرجترین گزینه برای زیدان خواهد بود. گرت به خاطر ترافیک هافبک‌ها و البته حضور خود رونالدو نتوانسته آنطور که باید خودش را در مادرید نشان دهد و حالا که رونالدو در حال خارج شدن از سانتیاگوست بهترین فرصت را دارد که جای پا را در تیم زیدان محکم کند. چه کسی است که نداند بین او و رونالدو اختلافاتی وجود دارد و حالا این برای بیل می‌تواند پایان تلخی‌ها باشد به شرط آنکه خیلی زود از بند مصدومیت رها شود و خودش را به شرایط ایده‌آل برساند.

بیل

به هرحال این گزینه‌ها وقتی پررنگ می‌شوند که رونالدو کلید خانه‌اش در مادرید را تحویل دهد و اصلا شاید باشگاه رئال و اسپانسرها اورا متقاعد به ماندن در پایتخت اسپانیا کنند.

نویسنده: محمد بهی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز