برای کسب سهمیه پارالمپیک؛

اسکی بازان به مسابقات کاپ آسیا در کره جنوبی اعزام می شوند

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۷۴۴۳۸
اسکی بازان به مسابقات کاپ آسیا در کره جنوبی اعزام می شوند
با حضور تیم ملی اسکی ایران در مسابقات کاپ آسیایی کره جنوبی و کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ موافقت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان پس از برگزاری جلسه با کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: این جلسه درباره بررسی تقویم ورزشی اسکی و برنامه های انجمن برای حضور پرقدرت در بازی های پارالمپیک زمستانی برگزار شد و در پایان با حضور تیم ملی در مسابقات کاپ آسیایی در کشور کره جنوبی و فراهم کردن تجهیزات اسکی توسط کمیته ملی پارالمپیک موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه با کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک درباره مسابقات تدارکاتی تیم ملی اسکی جهت حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی صحبت شد که سفر تیم ملی به مسابقات بین المللی امارات و آلمان با توجه به برنامه ریزی کمیته بین المللی پارالمپیک و فراهم کردن امکانات و با حمایت اسپانسر انجام خواهد شد.

ساوه شمشکی درباره اردوهای تیم ملی اظهار داشت: امسال علاوه بر اعزام تیم ملی به مسابقات کاپ آسیایی کره جنوبی که هنوز زمان آن مشخص نشده است، میزبانی رقابت های کاپ آسیایی در ایران را نیز برعهده داریم که برای بالا بردن آمادگی تیم ملی، اردوهای تدارکاتی از اواخر مردادماه در تهران آغازمی شود. در این اردوهای ۲۱ روزه، تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی انجام خواهد شد و سپس اردوهای اسکی روی برف از آبان ماه و همزمان با بارش برف زمستانی آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز