جعفر کاشانی در گفتگو با برنا:

تیم ملی فوتبال برای ما اولویت دارد/ بازیکنان جدید قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۵۳۱۸
جعفر کاشانی گفت: اقتدار تیم ملی فوتبال برای همه ما یک افتخار محسوب می شود و برای باشگاه پرسپولیس هم تیم ملی یک اولویت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر کاشانی رییس هیأت مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: تیم ملی ما عملکرد بسیار خوبی داشت و من معتقدم علاوه بر تلاش ملی پوشان و کادر فنی وجود یک لیگ پویا و قوی هم در این عملکرد غرور آفرین تاثیر مثبتی داشت، چون تیم ملی از دل لیگ بیرون می آید. من به سهم خودم این موفقیت را به تمامی مردم فوتبال دوست کشورم تبریک می گویم، اقتدار تیم ملی فوتبال برای همه ما یک افتخار محسوب می شود و برای باشگاه پرسپولیس هم تیم ملی یک اولویت است.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال تداخل برنامه های پرسپولیس با تیم ملی زیاد است و برنامه باشگاه در این باره چیست، اظهار داشت: همانگونه که گفتم اعتقاد ما این است که تیم ملی یک اولویت است اما در این باره قطعا باشگاه تمام تلاش خود را جهت تعامل با تیم ملی انجام خواهد داد.

کاشانی درخصوص بازی با الاهلی عربستان گفت: بنده بارها درباره مباحث سخت افزاری باشگاه صحبت کرده ام اما همه می گویند این صحبت تکراری است که ما باید به معنای واقعی به دنبال امکانات برای یک باشگاه حرفه ای باشیم. من معتقدم راه خوبی را در پیش گرفته ایم و باید نگاه بلندمدت داشته باشیم نه اینکه به نتیجه گیری در یک لیگ و یک بازی خاص بسنده کنیم. این نتایج هر چند با موفقیت همراه باشد مقطعی است ما باید به دنبال موقعیت های مستمر در فوتبال باشم که این مهم با برنامه ریزی بلند مدت میسر می شود.

کاشانی درباره خریدهای جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنده فقط خطاب به این بازیکنان تاکید می کنم باید بدانند پیراهن چه تیمی را به تن کرده اند و قدر آن را بدانند. آن ها باید الگوی خوبی برای جوانان به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و ورزشی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز