بر اساس قوانین FIVB باید ۸ بازیکن المپیک را در لیگ جهانی حفظ می‌کردیم

داورزنی: سال ۹۷، سال سازندگی والیبال است

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۲:۱۱
کد خبر: ۵۷۶۰۹۵
داورزنی: سال ۹۷، سال سازندگی والیبال است
سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تیم ملی در مسابقات پیش‌رو و بازی‌های المپیک 2020، گفت: اطمینان می‌دهم سال بعد سال سازندگی والیبال است و تیم قدرتمندی خواهیم ساخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی با اشاره به قوانین و مقررات جدید فدراسیون جهانی والیبال درخصوص استفاده از بازیکنان در یک یا چند رده سنی، گفت: یکی از مشکلات ایران در لیگ جهانی امسال به این قوانین باز می‌گردد. امروزه در رشته والیبال ایران، بازیکنانی پرورش یافتند که توانایی بازی در هر سه رده جوانان، امید و تیم ملی را دارند اما این محدودیت باعث شد نتوانیم از آنان بهره بگیریم.  مشکل دوم مصدومیت ناخواسته سید محمد موسوی و محمد جواد معنوی‌نژاد بود که تیم را دچار مشکل کرد.

داورزنی به انتقاداتی که این روزها از ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال می‌شود نیز اشاره و عنوان کرد: قضاوت درخصوص عملکرد کولاکوویچ زود است و باید بگذاریم او به کارش با آرامش ادامه دهد.  برنامه‌های فدراسیون والیبال در رده‌های سنی به خوبی پیش می‌رود و در سال 2018 تیم خوبی را روانه مسابقات مختلف خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه در لیگ جهانی امسال 6 بازیکن از 14 بازیکن اعزامی به المپیک تغییر کردند، اضافه کرد: متاسفانه مصدومیت‌ها باعث شد اثر گذاری بازیکنان کمتر از گذشته شود که با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی در مسابقات پیش رو و بازی‌های المپیک 2020 تقویت خواهد شد، اطمینان می دهم سال بعد سال سازندگی والیبال است و تیم قدرتمندی خواهیم ساخت. با این همه معتقدم بازیکنان شرکت کننده در لیگ جهانی 2017 والیبال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی به کار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز