اورامه برنزی شد؛

کسب نخستین مدال کشورمان در وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹:۰۵
کد خبر: ۵۷۶۴۳۲
رحمان اورامه وزنه بردار 94 کیلویی تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور ژاپن، دست به کار بزرگی زد و توانست با مجموع 364 کیلوگرم، نخستین مدال را برای کشورمان بدست بیاورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ششمین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در کشور ژاپن و رقابت دسته 94 کیلوگرم، رحمان اورامه نماینده کشورمان از ساعت 13 به وقت تهران در سالن ورزشی "اوتاسیتی" مجموعه "جنرال جیمنازیوم" روی تخته رفت و در نهایت دو مدال برنز را برای کشورمان در این دوره از مسابقات به ارمغان آورد.

پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جوانان جهان و در جلسه کنگره فنی، کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان هوشمندانه با انتقال رضا بیرالوند به دسته 105 کیلوگرم، شرایط را برای مدال آوری اورامه فراهم کردند.برهمین اساس اورامه که در حرکت یکضرب با مهار وزنه 159 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفته بود، در حرکت دوضرب با مهار وزنه205 کیلویی به مدال برنز دست یافت و در مجموع نیز با مجموع 364 کیلوگرم به مقام  سومی و مدال برنز رسید.

اورامه در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 196 کیلوگرم را توانست مهار کند. در حرکت دوم وزنه 197 کیلویی را بالای سر برد و در مرتبه سوم  نیز وزنه 205 کیلویی را به نام خود ثبت کرد تا به مدال برنز حرکت دوضرب دست یابد و در مجموع با 364 کیلوگرم برنزی شود.

اورامه سال قبل در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا نیز توانسته بود با ثبت وزنه 142 کیلوگرم به عنوان چهارمی حرکت یکضرب، با مهار وزنه 191 کیلوگرمی در حرکت دوضرب و سرانجام با مجموع 333 کیلوگرم صاحب دو نشان برنز شود.

عملکرد سه وزنه بردار برتر دسته 94 کیلوگرم:

یکضرب:

1- سوبیروف (ازبکستان): 180 کیلوگرم

2- تسخانتوس (بلاروس):171 کیلوگرم

3- پایروف (اوکراین):169 کیلوگرم

دوضرب:

1- سوبیروف (ازبکستان): 210 کیلوگرم

2- تسخانتوس (بلاروس):207 کیلوگرم

3- رحمان اورامه (ایران):205 کیلوگرم

مجموع:

1- سوبیروف (ازبکستان): 390 کیلوگرم

2- تسخانتوس (بلاروس):378 کیلوگرم

3- رحمان اورامه (ایران):364 کیلوگرم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز