احمدی: ترویج فرهنگ پهلوانی وظیفه همه فدراسیون‌های ورزشی است

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۶:۳۷
کد خبر: ۵۷۶۹۵۴
احمدی: ترویج فرهنگ پهلوانی وظیفه همه فدراسیون‌های ورزشی است
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: فرهنگ پهلوانی فقط متعلق به ورزش زورخانه ای نیست و ترویج و توسعه آن وظیفه همه فدراسیون‌ها است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش در نشست مشترک دکتر سلطانی فر و ‏معاونان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی گزارشی تصویری از فعالیت غرفه وزارت ورزش و ‏جوانان در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم و حضور پررنگ و موثر وزارت ورزش و جوانان پرداخت.

احمدی همچنین به ١٧ شوال که در تقویم رسمی روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت : ١٧ شوال امسال مصادف با ٢١ تیرماه است که ستادی در این زمینه تشکیل شده و فدراسیون ها نیز متناسب با ظرفیت خود در برنامه های این مناسبت می توانند شرکت کنند.
 
احمدی در ادامه گفت: ثبت این روز در تقویم رسمی کشور نشان دهنده اهمیت ترویج و توسعه این فرهنگ در بین ورزشکاران و در نهایت عموم جامعه و موثر در سلامت اخلاقی و معنوی آحاد مردم است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان فرهنگ پهلوانی را مختص یک رشته ورزشی ندانست و گفت: روح جوانمردی و منش پهلوانی و ترویج آن مختص عده ای ورزشکار یا یک فدراسیون نیست بلکه در بر گیرنده همه ورزش و کلیه رشته ها و ترویج و توسعه آن وظیفه همه فدراسیونهای ورزشی است که من از همه عزیزان می خواهم برنامه های خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این روز ارایه کنند.

وی در پایان از فدراسیون‌هایی که با حضور مسئولین و ورزشکاران خود در نمایشگاه قرآن و در غرفه وزارت ورزش و جوانان این معاونت را در جهت ترویج فرهنگ قرآنی همراهی نمودند تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز