اردوهای خوبی برگزار شد؛

بهروزی‌راد: رقابت سختی در مسابقات قهرمانی جهان دارم

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۳۷:۵۳
کد خبر: ۵۷۷۴۴۰
بهروزی‌راد: رقابت سختی در مسابقات قهرمانی جهان دارم
تنها قایقران ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: تمریناتم را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان انجام می دهم اما رقابت سختی در پیش دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،شهلا بهروزی‌راد، تنها قایقران ایران در بازی های پارالمپیک ریو که تمرینات فشرده ای را در اردوهای آماده سازی پشت سرمی گذارد، در خصوص شرایط آمادگی اش برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان؛ گفت: تمریناتم را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام می دهم. مسابقات قهرمانی جهان اوایل شهریورماه در کشور  جمهوری چک برگزار می شود و بعد از آن نیز باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم که آذرماه در کشور تایلند برگزار می شود.

وی افزود: اردوهای خیلی خوبی را پشت سرگذاشته ام و روند تمرینات به خوبی سپری می شود. از لحاظ جسمی و روحی آمادگی خوبی دارم و تمرینات مستمری را در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی انجام می دهم. مربی تیم ملی از تمرینات و آمادگی ام راضی است و شرایط خوبی دارم، اما هنوز به آمادگی لازم نرسیده ام.
 
وی درباره حریفانش در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: این مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار است و حریفانم همان ورزشکارانی هستند که در بازی های پارالمپیک با آنها پارو زده ام. بنابراین رقابت سختی خواهم داشت، اما امیدوارم بتوانم نتیجه بهتری در مقایسه با بازی های پارالمپیک ریو داشته باشم.

عضو تیم ملی پاراکانوی ایران با بیان این مطلب که در مسابقات قهرمانی آسیا رقابت راحت تری در مقایسه با رقابت های قهرمانی جهان خواهد داشت، گفت: در مسابقات جهانی قایقرانانی از کشورهای استرالیا، انگلستان، رومانی، ایتالیا، سوئد، برزیل، چین و ازبکستان رقابت خواهند کرد. درحقیقت قایقرانانی از حدود ۲۲ کشور در این پیکارها شرکت خواهند کرد. بنابراین از سطح خیلی بالایی برخوردار است، اما مسابقات آسیایی سطح پایین تری دارد و رقابت راحت تر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز