از ماندن تا رفتن؛

سناریو جدید بیرانوند

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۹:۴۶
کد خبر: ۵۷۷۵۸۹
سناریو جدید بیرانوند
سنگربان موفق پرسپولیس اعلام کرد می‌خواهد در پرسپولیس بماند و قصد جدایی از این تیم را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در روزهای نقل و انتقالات تابستانی خبرهای بسیار از پیوستن بیرانوند به تیم فوتبال فنرباغچه  به گوش رسید.

باتوجه به درخشش علیرضا بیرانوند، به عنوان سنگربان تیم ملی و پرسپولیس، بسیاری از تیم‌ها برای جذب وی دست به کار شدند. مسئولان باشگاه فنرباغچه برای جذب بیراوند به ایران آمدند تا از نزدیک با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات لازم را انجام دهند.

باشگاه پرسپولیس برای ارائه رضاییت نامه این بازیکن مبلغ بالایی را درخواست کرد. هواداران این باشگاه در انتظار جدایی سنگربان موفق خود بودند که وی در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد؛ می‌خواهد در پرسپولیس بماند.

وی که در انتهای لیگ شانزدهم در جمع خبرنگاران به دلیل عدم پرداخت مطالبات از سوی باشگاه ساز جدایی کوک کرده بود اکنون در یک حرکت بسیار جالب توپ را در زمین برانکو، سرمربی این تیم انداخت.

وی درباره صحبت‌های برانکو اعلام کرده اگر بیرانوند بخواهد برود و به نفع باشگاه پرسپولیس باشد، مانع او نمی‌شویم، گفت: من چنین صحبتی را نشنیده‌ام و وقتی نشنیده‌ام نظری هم راجع به آن ندارم. به هر حال برانکو مربی بزرگی است و اگر این صحبت را مطرح کرده حتماً دلیل خاصی دارد ولی من دوست دارم با پرسپولیس ادامه دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز