خبرنگاران غافلگیر شدند؛

جلسه شبانه آبی‌ها بدون بمب/ رضاییان نیامد، دوبازیکن جوان با استقلال امضا کردند؟!

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۷۷۹۷۳
جلسه شبانه آبی‌ها بدون بمب/ رضاییان نیامد، دوبازیکن جوان با استقلال امضا کردند؟!
سریال جلسات شبانه مدیر نقل و انتقالات باشگاه استقلال بازهم ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ساعات ابتدایی بامداد امروز بازهم جلسه دیگری از سوی مدیر نقل و انتقالات باشگاه استقلال برگزار شد و  دو بازیکن جوان آبی‌ها به دفتر پندار توفیقی رفتند.

در حدود ساعت 1بامداد، خبرنگاران برخی رسانه‌ها به واسطه مطرح شدن شایعه حضور رامین رضاییان در دفتر پندار توفیقی، به مقابل ساختمان دفتر او رفتند اما با صحنه‌ای غیر منتظره روبرو شدند.

خروج میلاد زکی پور و مجتبی حقدوست از دفتر مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال، اتفاقی بود که خبرنگاران شب زنده‌دار را غافلگیر کرد و آن‌ها پس از خروج خودِ توفیقی از ساختمان متوجه شدند که خبری از رامین رضاییان نیست و سرانجام درحالیکه ساعت از 2نیمه شب گذشته بود، محل را ترک کردند!

هنوز دلیل حضور دو بازیکن جوان استقلال در دفتر توفیقی به صورت رسمی اعلام نشده اما اینطور که از شواهد پیداست، ایندو بازیکن با باشگاه استقلال به توافق رسیدند و قراردادشان را برای فصل آینده تمدید کردند.

گفته می‌شود که مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند به هوادارانشان عیدی بدهند و به همین خاطر رامین رضاییان امشب یا بامداد فردا قراردادش را با این باشگاه منعقد می‌کند تا بمب دیگری توسط آبی‌‌ها منفجر شود!

نظر شما