امیدوارم کادرفنی با استفاده از ستاره‌ها سال درخشانی را رقم بزند

کارگرجم: اعضای خوب و کار بلدی توسط وزارت ورزش انتخاب شده اند/ اعضای هیات مدیره جدید استقلال یکدست، امتحان پس داده و کاربلد هستند

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۲:۴۲
کد خبر: ۵۷۸۷۷۰
کارگرجم: اعضای خوب و کار بلدی توسط وزارت ورزش انتخاب شده اند/ اعضای هیات مدیره جدید استقلال یکدست، امتحان پس داده و کاربلد هستند
پیشکسوت استقلال گفت:اعضای خوب و کار بلدی توسط وزارت ورزش برای حضور در استقلال انتخاب شدند که امیدوارم در این مدت زمان 2 ساله به استقلال کمک کرده و موفقیت کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتخاب اعضای هیات مدیره جدید باشگاه گفت: اعضای خوب و کار بلدی توسط وزارت ورزش برای حضور در استقلال انتخاب شدند که امیدوارم در این مدت زمان 2 ساله به استقلال کمک کرده و موفقیت کسب کنند. آقای قراب نیز به نمایندگی از پیشکسوتان در این هیات مدیره حضور دارد که برای او نیز آرزوی موفقیت دارم. عقیده دارم اعضای هیات مدیره ی جدید استقلال همگی یکدست، امتحان پس داده و کاربلد هستند و این موضوع اتفاق بسیار خوبی در آستانه ی سال جدید است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه درباره عملکرد نقل و انتقالاتی این باشگاه افزود: استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت. بازیکنان فصل گذشته ی تیم حفظ شدند و بازیکنان خوبی نیز به استقلال اضافه شدند. همچنین جوانان مستعدی در کنار تیم حضور دارند که این موضوع بسیار با اهمیت است. امیدوارم که کادرفنی با استفاده از این ستاره ها، سال درخشانی را رقم بزند.

کارگر جم در پایان عنوان کرد: آقای افتخاری در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقیت آمیزی داشته و تیم خوبی برای فصل بعد جمع شد. همچنین یک مربی خوب و باکارنامه خارجی نیز با انتخاب کادرفنی به تیم اضافه کردند که می تواند در نتایج استقلال تاثیر داشته باشد. مقدمات خوبی برای نتیجه گیری استقلال فراهم شده و امیدوارم فصل آینده برای هواداران سرشار از موفقیت باشد.

نظر شما