سیروس دین‌محمدی در گفتگو با برنا:

هیات مدیره بسیار قدرتمندی در استقلال تشکیل شد/ انتظار هواداران از آبی‌پوشان زیاد است

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۷۸۷۸۶
هیات مدیره بسیار قدرتمندی در استقلال تشکیل شد/ انتظار هواداران از آبی‌پوشان زیاد است
مربی اسبق استقلال گفت: هیات مدیره جدید استقلال از افراد بسیارموجه وکاربلدی تشکیل شده و گروه قدرتمندی استقلال را مدیریت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی درباره معرفی اعضای جدید هیات مدیره استقلال به خبرنگار برنا گفت: بنده به شخصه و به عنوان یک استقلالی از وزارت ورزش وجوانان تشکر می کنم. انصافا هیات مدیره جدید استقلال از افراد بسیارموجه وکاربلد تشکیل شده و گروه قدرتمندی استقلال را مدیریت خواهد کرد. این موضوع می تواند باعث آرامش خاطر بیشتر هواداران و سایر اعضای باشگاه استقلال شود.

وی درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل وانتقالات اظهار داشت: باشگاه عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته است و باید از زحمات آقای افتخاری تشکر کرد. اسکلت اصلی تیم حفظ شده و در کنار آن بازیکنان بسیار خوبی اضافه شده اند، حسن بیت‌سعید در استقلال خوزستان بازیکن تاثیرگذاری بود، سجاد شهباززاده هم بازیکن خود استقلال بوده که به این تیم  بازگشته و داریوش شجاعیان هم بازیکن آینده‌داری است. علاوه بر این نفرات هنوز فصل نقل و انتقالات تمام نشده و اگر نیاز باشد تیم می تواند بازهم بازیکن جذب کند که این موضوع به کادر فنی باز می گردد.

مربی سابق آبی پوشان گفت: استقلال کار ساده ای در پیش نداردچراکه انتظار هواداران با خریدهایی که انجام شده بسیار بالا رفته و نسبت به فصل گذشته زیاد شده و البته  این توقع منطقی است و من امیدوارم استقلال با ستاره هایش در فصل آینده بتواند خواسته هواداران را برآورده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز