شماره۹ در آستانه جدایی از قرمزهای تهران؛

اتفاقی خاص در فوتبال ایران/ پرسپولیس و خط آتش آفریقایی!

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۱:۳۷
کد خبر: ۵۸۰۰۳۵
اتفاقی خاص در فوتبال ایران/ پرسپولیس و خط آتش آفریقایی!
با جدایی طارمی ممکن است زوج جدیدی در خط حمله پرسپولیس تشکیل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خروج آقای گل از جمع قرمزهای تهران هرروز جدیتر می‌شود و متن منتشر شده از جانب شماره9 پرسپولیس نشان می‌دهد او برای حضور در اروپا بسیار مشتاق است.

به همین خاطر گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس علاوه بر اینکه در تلاش است تا طارمی را به قاره سبز بفرستد و از ترنسفر او درآمدزایی خوبی انجام دهد، به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای اوست و به همین خاطر نام آلویس نانگ و امیرارسلان مطهری این روزها بیش از پیش پررنگ شده است.

به نظر می‌رسد اگر طارمی از پرسپولیس جدا شود، نانگ کامرونی جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی اوست چرا که چارچوب شناسی او همان چیزی است که پرسپولیس در این چند سال به آن نیاز داشته و برانکو حالا می‌تواند یک مهاجم باتجربه و گلزن را در نوک پیکان تیم خودش داشته باشد. مهاجمی که از هر توپ می‌تواند یک گل بسازد.

حضور نانگ در کنار منشا، یک زوج آفریقایی باتجربه و جوان را در خط حمله پرسپولیس ایجاد خواهد کرد و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران می‌افتد. البته درسال‌های گذشته فوتبال ایران با زوج شدن عمادرضا و توره در خط حمله سپاهان، اولین خط حمله خارجی را دیده بود اما حالا دو مهاجم از دو کشور بزرگ آفریقایی در فوتبال ایران زوج می‌شوند و این برای هواداران پرسپولیس موضوعی جالب و مهم خواهد بود.

زوج شدن ایندو مهاجم که در هرلحظه بازی بوی گل می‌دهند این نوید را می‌دهد که پرسپولیس امسال زهردارتر از همیشه خواهد بود و شاید به همین خاطر است که باشگاه پرسپولیس نگرانی و مخالفتی برای خروج طارمی از خود نشان نمی‌دهد و حتی در صحبت‌های برانکو نیز اصرار و دغدغه‌ای برای خروج طارمی دیده نمی‌شود!

به هرترتیب حالا که طارمی اعلام کرده همه چیز را به باشگاه سپرده و هرتصمیمی که برایش گرفته شود به آن احترام می‌گذارد، به نظر می‌رسد حرف آخر در این ماجرا را باشگاه می‌زند و اگر پول خوبی از ترنسفر طارمی به قرمزها برسد مدیران قرمز در این انتقال درنگ نخواهند کرد و با این حساب تشکیل زوج سیه چرده در خط مقدم پرسپولیس دور از دسترس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز