آسیب‌دیدگی انصاری تحت کنترل است

علیپور: کامیابی‌نیا ۸۰ درصد تمرینات را انجام می‌دهد

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۰:۰۲
کد خبر: ۵۸۰۱۴۰
علیپور: کامیابی‌نیا ۸۰ درصد تمرینات را انجام می‌دهد
فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کامیابی‌نیا بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی و تا 80 درصد موارد را انجام می‌دهد و هر روز شاهد افزایش شعاع حرکتی دست او هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میثم علیپور، فیزیوتراپیست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت کامیابی‌نیا، هافبک این تیم، اظهار داشت: روند بهبودی و پیشرفت کمال کامیابی‌نیا بسیار خوب جلو می‌رود و برنامه‌های تمرین و درمان با صلاحدید پزشک متخصص دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکن در حال حاضر بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی را که شامل 80 درصد موارد می‌شود به خوبی و بدون مشکل انجام می‌دهد. کارهای استقامتی و هوازی را به خوبی دنبال می‌کند و فقط بعضی تمرینات مثل وزنه زدن‌ها که کتف را درگیر می‌کند انجام نمی‌شود. شعاع حرکتی دست او نیز هر روز افزایش می‌یابد.

عضو گروه پزشکی پرسپولیس خاطر نشان کرد: کمال در اکثر تمرینات از یک ساپورت برای مهار حرکت دست و شانه استفاده می‌کند و تنها در بعضی تمرینات درگیرانه مثل بازی فوتبال از دو ساپورت بهره می‌برد.

علیپور درباره وضعیت محمد انصاری هم اضافه کرد: او در تمرین قبلی با کشیدگی درجه دو از ناحیه مچ پا روبرو شد. ام آر آی هم انجام شد و خوشبختانه آسیب‌دیدگی تحت کنترل است. او امروز را هم به سرد کردن مچ پا ادامه می‌دهد و از فردا یکشنبه برنامه فیزیوتراپی را آغاز می‌کنیم.

نظر شما